Powered
by:
kódování |
- Abbe - Přestože se oháním specializací na 3D, Abbeho znám dobře, jeho Oddyseu a nyní i Exodus se mi moc líbil a já věřím, že ani mezi vámi není mnoho jedinců, kteří tuto 2D logickou platformu neznají. Kromě toho že byl filmeček z druhého dílu nedávno přihlášen do soutěže o Oskara se dnes v rozhovoru pro LoonyGames Geri Wilhelm, šéf designer, zmínil o záměrech pro třetí díl, který by měl být 3D. Potvrdil zde starší fámu o licencování Unreal enginu, částku sice zaplatili, ale přesto není vůbec jisté, že engine použijí. Osobně je mi to celkem jedno, každopádně jsem rád, že se s Abbem ještě setkám a pokud to bude v 3D akční podobě, o to lépe.
- Krátce - Geoff Keighley z GameSlice zveřejnil zajímavý editorial na věrné téma Prey. *** K včera zmíněné demoverzi Bloodu II tu mám konkrétní údaje - bude obsahovat 2 single-player levely, přibližně 6 monster, 8 zbraní, Caleba jako hratelnou postavu a pár dalších překvapení. Naopak nebude obsahovat multiplayer (s tím bude vydáno oficiální demo po samotné hře) a podobně jako u Shoga nebude možné ukládat pozici. K její funkčnosti by vám mělo stačit P166 s 32MB RAM, očekává se velikost kolem 40MB. *** id Software chystá vydání bety patche pro Q2 na 3.20. AFAIK zde jsou jen opravované chybky a žádné podstatné novinky. *** Na rpgnews.com je preview na Anachronox. *** Verze 2.9 TeamFortress byla vydána. Jde pouze o update server verze. *** Vznikla nová doména pro fandy pokračování Hereticu - www.hereticii.com. Právě včas, připomíná, že již v noci ze zítřka na pátek vyjde DEMO.
- GameSpot IQ Test - Přesněji Vědomostní test GameSpotu - tak přesně se jmenuje neobvyklý "feature" GameSpotu, jehož redaktoři pro nás připravili 160 otázek z PC her. Pokud chcete zjistit, jak na tom se znalostmi PC počítačových her skutečně jste, pak není nic lepšího než věnovat pár desítek minut tomuto testu. Budete poznávat autory her , přiřazovat obrázky, zvuky, či komentáře k jednotlivým projektům a nakonec zjistíte, že ještě máte co dohánět. Jediným negativem je absence správných odpovědí po kompletaci testu.
- Genesis3d - Válka enginů, která v posledních týdnech doslova vrcholí dostává nového bojovníka. Je jím Genesis 3D od Eclipse Entertainment (v herním byznysu žádní nováčkové - mají na svědomí například známou sérii Jack Niclaus Golf), v mnoha směrech velmi zajímavá technologie. Tou nejzajímavější je asi cena, která je totiž neuvěřitelná. Přesněji, která není. Pokud chcete vytvořit 3D hru a máte vše kromě oněch zelených papírků a technologie či vlastních programátorů na její vývoj, pak je Genesis pro vás to pravé - autoři poskytují ke všem (i komerčním!!!) účelům bezplatně (nechtějí ani podíl ze zisku) a pokud vám engine nebude vyhovovat, máte za 50 tisíc dolarů (což je oproti konkurenci pakatel) možnost si jej upravit podle vlastních představ. Genesis3D samozřejmě není žádný Unreal ani Lithtech, ale podle screenshotů vypadá skvěle a navíc - darovanému koni ... Jedním z prvních, ne-li vůbec prvním projektem využívajícím právě Genesis bude druhý díl Future vs. Fantasy s podtitulem Redemption.
- Unreal licences - Kvalitní práci odvedli hoši na PlanetUnreal - dle všech dosud známých informací sestavili seznam všech her, které jsou v současné době vyvíjeny na technologii Unreal a přiřadili k nim užitečné informace včetně předpokládaného termínu vydání. Nic nového oproti tomu co se uvádělo na Q-CZ a ani nic nechybí, takže pokud vás toto téma zajímá, zamiřte SEM. Mne jen trochu překvapuje release-date uvedený u Duke Nukem Forevera (1998 -vyloučeno!), jinak to je perfektní.
- Star Wars Quake - Jedi Knight nasadil všem projektům přiživujícím se ze světa Star Wars laťku velmi vysoko, to však nezabránilo autorům Star Wars TC pro Quaka II ve vytvoření kvalitního datadisku, tedy alespoň podle zpráv, které jsou v současné době k dispozici - samotné TC by mělo být bezplatně vydáno až v prosinci. Asi nejzajímavější bude možnost ovládat samotné X-Wingy, či další pojízdné či létající vehikly, na Quake engine rovněž nijak běžný systém vývoje hlavní postavy a rozsáhlé venkovní prostory. Více v preview na Adrenaline Vault a na homepage projektu, pěkné screenshoty jsou pak k vidění ZDE.
- Krátce - Vypadá to, že letošní Halloween oslavíme i u nás. Vedle nadějného pokračování Bloodu totiž hodlá Bruce Lewis vydat hratelnou betaverzi GLDoomu. Více na homepage. * K dispozici jsi čerstvé rozhovory s Chuckem Jonesem a Harry Teasleyem, oba z Valve Software. * Majitelé Sony PlayStation se mohou pokochat prvními screenshoty z Quaka II pro jejich platformu, podle vyjádření Activision by měl být single-player kvalitnější než v PC verzi, především pak díky AI, problémem však je nutnost doladit vše do posledního detailu, neboť zde jak známo není možnost vydání patchů ;-). * Hrajete Shogo a máte problém? Pak jsou tu pro vás cheaty - "mpgod" je nesmrtelnost, "mpkfa" energie, zbraně a brnění. * Piráti se již radují z Tresspasera, první dojmy najdete na jaydee98. * Na Riva3D.Com je sedm screenshotů z Messiahe v rozlišení 1600x1200. *
- Krátce - Jak se zdá, Blood II zdárně směřuje ke svému původnímu termínu vydání. Podle autorů je již nyní připraven release candidate a tak se jej dost možná dočkáme na Halloweena (cca 14 dní), nejpozději však v první polovině listopadu. * Quakeadelica je akce probíhající v britském klubu Ministry of Sound za přítomnosti Threshe - on-line zpravodajství je k dispozici ZDE - Thresh si zatím vede celkem obstojně. * Unreal 2 nebude kompletně tvořen Legend Softwarem jak se celý internet mylně domníval - Legend bude mít na starost pouze samotnou hru, Epic pak zařídí vylepšení technologie. * Na False.Com je rozhovor s Georgem Broussardem z 3DR. Není v něm sice ani čárka o problémech s Preyem, přesto je zajímavý. * Pokud ještě nejste nasyceni preview Tomb Raidera 3, na GameSpotu je jedno opravdu rozsáhlé.
- Krátce - Definitivním termínem pro vydání dema Hereticu II (2+2 single a DM levely) byl stanoven čtvrtek 22 října, vzhledem k časovému posunu u nás vyjde v pátek krátce po půlnoci. V této souvislosti se rovněž na oficiální stránce objevilo nové video. * John Carmack zveřejnil minimální hardwarové požadavky pro Quake 3 Arenu - jednoduše totožné s Quake II, samozřejmě s nutností 3D akcelerátoru (OpenGL).
- Unreal 2 - Asi nejzajímavější zpráva v tomto jinak chudém týdnu se k nám dostala z webmagu Gaming Insider, kde Mark Rein zveřejnil překvapivé plány. Epic MegaGames nebude utorem pokračování Unrealu, ba co víc - tento nelehký úkol přenechali prestižní společnosti Legend Entertainment. To však rozhodně není špatná zpráva, legendi jsou známí pro své skvělé adventury a mají i čerstvé zkušenosti s 3D akcemi a dokonce i Unreal technologií - právě dokončují Wheel of Time. Dalším drbem je údajné pohlcení Legendu mamutím vydavatelem GT Interactive, což by hrálo do karet všemu uvedenému, daleko větší dohady však vzbuzuje budoucnost Epic MegaGames, Mark Rein však opět hbitě reaguje a uklidňuje veřejnost - Unreal tým prý tvrdě pracuje na oficiálním mission packu a v průběhu příštího roku bude ohlášeno jisté velké překvapení.
- Trespasser GOLD
- Podle informací Trespasser Centra
byl Trespassed konečně okončen a v současné době je hra duplikována. Poté
co jsem včera konečně shlédl Lost World se na hru těším ještě více a screenshoty,
které jsou na uvedené stránce zveřejněny vypadají velmi, velmi lákavě.
- Krátce
- V soubotu 10. října uběhly čtyři roky od vydání Doomu II. *
GameCenter má preview
Maxe Payna *
Tom "Paradox" Mustaine odpovídá
na pár otázek týkajících se jeho práce v Ritualu a hry SiN.
* Q-Start, nejlepší launcher Quaka se dostal
do verze 1.92. Více na homepage.
* Jaké
tři hry byste si vzali na pustý ostrov? Tuto otázku položil GameCenter
osmi elitním vývojářům včetně Johna Romera, George Broussarda a Sida Meiera.
* Dvě nové recenze
Shogo: MAD - Avault
dal 5/5, GameGirlz
9/10. * Kleptoman
přeoral svou stránku www.quake.cz/kleptoman/,
nový vzhled vypadá přehledněji, častější aktualizace potěší - mrkněte sami.
* Zajímavý rozhovor
s Travisem Williamsem, šéfem projektu Werevolf: The Apocalypse,
RPG na Unreal technologii najdete na pc.ign.com.
* Velmi zajímavý rozhovor s Toddem Hollensheadem
z id Software najdete ZDE.
Kromě informací o licencování technologií se zde zmiňuje o tom, že bude
kromě autorizovaného ale neoficiálního mission packu Zaero do konce roku
vydán ještě jeden, "very cool" projekt. *
Homepage ION stormu (www.ionstorm.com)
dostala nový vzhled. *
Společnost Tequilla Software
(link mi momentálně nefunguje) dokončila svůj neoficiální mission pack
pro Quaka II, nyní hledá distributora. Venku je krátké demo
s jednm levelem. *
- Quake III Arena - Hned na úvod opravdová bomba - když anglický časopis PC Gamer zveřejnil první preview na Quaka III Arenu a doplnil ho exkluzivními screenshoty, jistá sajta na webu se chopila příležitosti, využila scanner a postnula obrázky na web. Informace o jejich existenci se samozřejmě objevila i na Quake-CZ, nicméně jsem zapomněl uvést odkaz a navíc byly po pár hodinách stejně odstraněny. Mnho lidí je propáslo a nikomu ze šťastných se je nepodařilo vydolovat z cache. Tedy, nikomu - Teether byl úspěšný a přestože si je sislil pro svůj QuakeChannel (myslím že už mohu prozradit, že se QuakeChannel v nejbližších dnech či týdnech slavně vrátí), mně se ho podařilo umluvit a ZDE (200kb) jsou. Teetherovi samozřejmě děkuji. Tím však pokec o Q3 nekončí - mám tu ještě odkaz na (divnou) obálku tentokrát amerického PC Gameru, kde je rovněž rozsáhlý feature o Quake III Areně.
- Ground Zero - A znovu Ground Zero. Recenze na tento Mission pack pro Q2 jsou celkově trochu rozporuplné, já jsem jej pro jistotu nehodnotil bodově, ale můj názor je rozporuplný rovněž (viz sekce recenze), Wolf ve Score zvolil 6/10, již zmíněný Avault 3/5, a nově tu máme Gamecenter s hodnocením 2/5, Gamespot s 7,9/10 a GamesManii s rovněž obstojnými 8/10. GamesMania, podobně jako v případě prvního mission packu, The Reckoning, přináší i kompletní secret-guide s popisem tajných prostor. Pro zajímavost ještě uvádím pro mne nepochopitelný výsledek trochu starší ankety PQ, kde 70% respondentů uvedlo že si nikdy nekoupilo žádný mission pack a 9% z nich dokonce žádný nezná.
- Deathmatch level týdne - I v deathmatchových arénách je celkem dost šrumec, vizuálně se mi například moc líbila Blue Thunder (barvičky leckdy taky hodně ovlivní kvalitu levelu - 250kb) od Erica Botjese, hezky se testovala i The Bug Vile (578kb), Cargo (332kb) a velmi malá Deathtoll (110kb). Vítězem je však Matthew Trow se svou The Chase (571kb). Jak jinak, opět vše pro Quaka II, ve velké většině středně malé arénky.
- Krátce - Máte-li problémy s demem na Shogo, čtěte FAQ. * Rozhovor s Romerem ZDE. * Na Avaultu je nové preview na Tomb Raidera III. * Včera jsme propásli dvouleté výročí od vydání první verze CTF pro Quaka. Vzpomínky autora, Davida "Zoid" Kirsche najdete v jeho .planu. Naznačuje zde, že se chystá addon balík úrovní!! * Jak již bylo naznačeno, vydání Tresspaseru se nezadržitelně blíží, konkrétní informace čtěte na Tresscentral.
Nejvíce mne překvapil release date - ačkoliv dlouho vyvíjený Nightfall uvidíme pravděpodobně až v příštím roce, Dawn of Darkness snad ještě letos (i když je zvláštní, že hlavní stránka firmy hovoří o říjnu a přímo u informací o samotné TC je uveden prosinec). Podobně jako v případě Nightfallu bude DofD ve fantasy světě se vším všudy - s magií, démonickými silami a mečy namísto raketometů. Více se dozvíte na homepage a mne vedle toho že je hlavním programátorem Marek Rabas (jeho stará host-stránka Crusader Bot je stále zde) potěšili i slibné screenshoty.
- Eidos Storm
- Dnes se na veřejnost dostaly dvě celkem horké šuškandy, ta první je myslím
opravdu velezajímavá (Electronic Arts údajně kupují Blizzard), ta druhá
je však i přes četné nejasnosti z 3D žánru, takže do toho: Eidos Interactive
dosud "jen" distributoři ION Stormu zakoupili významný balík akcií této
firmy, obsadili pozice ve vedení firmy a tak trochu přitížili Romerovi,
který se tak často vytahoval s nezávislostí (jak vidno, Mike Wilson věděl
proč odejít). Eidos prý odkoupil procenta od dosvadních majitelů a ani
tedy nebyl nucen investovat. Zde je velmi zajímavé shrnutí dosavadního
"života" ION stormu tak jak jej přenesli GI - snad vás pobaví stejně jako
mne (trochu jsem jí přikrášlil;-):
- Rudé Temno a české 3D - Kdoví, možná si někdo z vás ještě na Rudé Temno vzpomene - ostatní odkazuji na již rok starý rozhovor s tvůrcem projektu v sekci "Ostatní" (rozhovor se uskutečnil již po zrušení projektu, ale je tam pár screenshotů) a pro zbylé lenochy jen ve stručnosti dodávám, že šlo o snad první česká 3D "first-person-shooter" projekt vyvíjený tehdy ještě pod panem Vochozkou (dnes Illusion Softorks - obě firmy mají společného jen šéfa, jinak jde o rozdílné subjekty). Ale popořádku. V současné době to s FPS 3d hrami z tuzemských není až tak špatné jak by to mohlo vypadat, problém je samozřejmě v realizaci. Zmíněné profíky IS vynechávám, jejich hry jsou sice nadějné, dokonce i 3D, ale k střílečkám mají daleko, osamoceně tedy zůstává slovenský Cauldron, který údajně něco chystá, ale moje zdroje v poslední době nějak utichly a pak jeden tajný projekt, na který snad přinesu preview v nejbližších týdnech. Překvapivě na tom však ani Rudé Temno není tak špatně - pokud máte lidi, o kterých mluví v rozhovoru onen zoufalec a především chuť dokonce ani majitel práv, Petr Vochozka se nebrání dokončení - jak se nechal slyšet v příslušném auditoriu na Mageu a na Průvodci, zájemci prý zdarma poskytne název hry a skvělý soundtrack (nepochopil jsem zda i onu rozdělanou práci). V každém případě by se i mně 3D akce odehrávající se v Praze velmi zamlouvala. Když může být New York, proč ne Praha ;-)?
- PlanetDescent - Po Planet Hollywood si zřejmě svou vlastní herní síť rozhodli vytvořit hoši z PlanetQuake. Vedle svého "přirozeného" domova totiž založili PlanetUnreal, PlanetShogo, PlanetHardware a PlanetFortress. Snad s výjimkou planety Hardware (která má obrovskou konkurenci, ale rovněž není špatná) to jsou nejlepší nebo jedny z nejlepších zdroje svého druu a tak můžeme jen s povděkem přivítat šestého do rodiny - PlanetDescent. Překvapivě nejen pro chystaný třetí díl, ale i pro jedničku a dvojku - zatím je vše ve vývoji, během pár dnís e však dá očekávat další velké zlepšení. Někomuto možná připadá jako trochu zbytečná pozdní aktivita, já však soudím právě naopak -- vždyť přípravy Descenta III právě vrcholí. Ostatně, právě dnes se jeho autoři nechali slyšet, že vydají demoverzi (1sp level + 1dm level) ještě před vánoci a plnou hru v únoru příštího roku.
- Krátce - Ovládáte-li angličtinu, NESMÍTE minout tenhle skvělý sloupek na Next-Genu. Jseš tam, bože ;-)))? * Heh, další "legální" recenze OEM verze Half-Life je na contaminated.net. * Šéf Ravenu, Rick Johnson prohlásil, že dalším projektem Ravenu bude hra na motivy Star Treku (žánr neznámý). To jak jistě všichni víte zapadá do nedávného ohlášení Activisionu, který získal práva na využití tohoto seriálu. * Blue předhodil své vlastní (p)review na Shogo. * Na britském GameSpotu (jak já nenávidím ten jejich stránkovací systém!) se objevila tuším první inetová recenze Klingon Honor Guardu. Hra dopadla celkem dobře, Unreal engine je Unreal engine a Star Trek je Star Trek - hodnocení 9/10.
- Heretic II - Jak se zdá, po dlouhé době tu je hra, která bude vydána dříve než se očekává. Tedy, alespoň já jsem dlouhé měsíce žil v přesvědčení že vyjde Heretic II velmi těsně před prázdninami a podle aktuální zprávy z vývojového týmu již nyní finišují práce na dokončení a měli bychom se dočkat již v listopadu. Raven tedy docela určitě pracoval na hře dlouhé měsíce před tím než jí ohlásil. Co je ovšem stejně podstatné jako termín vydání je fakt, že bychom se měli v týdnu od 18. října dočkat demoverze (2 single + 2 deathmatch levely). Na Heretic2.Com se právě všas objevili nové screenshoty a John Scott ve svém .planu uvádí seznam 3D akret, které bude H2 podporovat.
- Krátce -Věřím že vás ta trocha informací o KingPinu z minulé aktualizace potěšila, chcete-li více, čtěte výborné preview na cdmag.com. * Vzápětí po 2.16 vyšla další verze Urneal patche 2.17, která opravuje chyby vytvořené v 2.16 ;-). Seznam downloadů najdete na www.planetunreal.com. * Na Adrenaline Vault je editorial či řekněme úvaha o deathmatchi. * Werewolf: The Apocalypse byl oficiálně ohlášen - ZDE je pokec na Avaultu, ZDE je press-release.
Já každopádně na rozdíl od většiny internetových magazínů, kde již Shogo viděli (znovu připomínám recenzi na PlanetQuake) stojím pevně při zemi. V pátek ráno (v US bude hra vydána v 00:01) se budete moci přesvědčit i vy jak to s touhle hrou vlastně je, Monolith totiž plánuje vydat demo. Bohužel ale nepotěší modemové uživatele internetu, demo totiž bude mít cca 50MB a bude obsahovat 2 levely (jeden v mechu, jeden hezky po svých) bez možnosti ukládání pozice a bez možnosti hrát multiplayer. Na závěr již klasicky tři nejnutnější odkazy - nejlepší fan-site www.planetshogo.com, oficiální stránka hry www.shogo-mad.com a oficiální stránka firmy www.lith.com.
- Single Player level týdne - Jason Fink, tak zní jméno vítěze pro tento týden. Jeho Deadline (2,4mb) je 4 levlový unit s výbornou architekturou a skvělou akcí - snad mi jen překáželo trochu moc munice, takže je i na skill 3 pohodička. Navrch tu mám ještě kopii (621kb) E1M5 z Doomu, která samozřejmě potěší především milovníky remaků a Dooma.
- Deathmatch level týdne - Tentokrát snad alespoň trochu vynahradím absenci titulu z minulého týdne a nabízím hned čtyři mapy: Lucky Ladders (190kb) je ideální pro 1on1, ale vhodný i pro 4 hráče, The Sanctuary (280kb) je rovněž pro 2,a el dá se hrát i v šesti, The Grime (316kb) je o něco větší a ideální pro 4-8 hráčů, ale úplně nejlepší je A Maximis Ad Minima (100kb) pro 1on1 od Kaisera.
- Krátce - Tim Sweeney vydal další BETA verzi patche pro Unreal (2.16), opravuje výrhadně network-code, takže by měl prý zrychlit hru přes internet. Info a help ZDE, download ZDE (2mb). * Kátký rozhovor s Markem Reinem z Epicu najdete ZDE. O budoucnosti Epicu, pokračování Unrealu, současném hardware apod. * Dle několika nezávislých rozhovorů není pravda že bude Daikatana II využívat technologii Unrealu, nýbrž vlastní engine vytvoření nedávno zmíněnou Corinne Yu. * Rozhovor se Scottem Millerem o DNF najdeme na topsecretgames.com. Pobavil, to se musí nechat, především odpověď na první otázku stojí za to. * Rozhovor s Paulem Steedem z id Software je rovněž pěkný. * Vyšla nová verze Wallyho, editoru textur pro Quaka a Quaka II.
- SiN Demo II - Konečně se dočkáme slíbeného patche k demoverzi SiNu. Pravděpodobně ještě dneska, nejpozději však zítra bude vedle nového dema vydán i patch pro staré (ten však enbude nijak malý, údajně zabere třetinu celkové délky, orpavuje se toho tedy evidentně dost), který přidá dvě nové DM mapy od Levelorda a Patricka Hooka. Zájemci pozorně sledujte oficiální stránku na serveru activision případně fansajtu www.ritualistic.com.
- Shogo Final - Editoři PlanetQuake měli unikátní příležitost s mírným předstihem hrát finální verzi Shoga a sepsali recenzi. 9,8 bodů z 10 možných myslím hovoří za vše a já si dovolím přeložit malý úryvek: "V tomto roce jsme viděli dvě nové technologie. Zatímco Unreal lidi oslnil svým vzhledem, zdá se že novým králem bude LithTech. Grafika? Rychlost? Kompatibilita? Modifikovatelnost? Hratelnost? To vše tu je.". myslím že není třeba více dodávat - vzhůru na PlanetQuake, tu recenzi (a pak i hru) zkrátka musíte mít. A více o hře poté na www.planetshogo.com.
- Krátce - Jason Hall z Monolith je interviewován (uh;) na Next-Generation. * Gamecenter opět potvrdilo svou klesající kvalitu když v jinak zajímavém srovnání 3D enginů neuvádí LithEngine!! * Interview s autory SiN mission packu je ZDE. * S Unrealem to je v poslední době nějak nahnuté, patch nikde, snad tedy přijde vhod alespoň sajta s více než 150-ti DM levely.
Svou část publicity si vydobilo i velmi rychlé vydání pirátské verze - Sierra údajně žaluje ony piráty (pravděpodobně je zde myšleno nikoliv lidi, kteří OEM "vydali" na warez-scénu, ale ty, kteří jí pak volně zpřístupnili na internet, prý tak nevině učinila jakási ruská herní stránka;.)), čemuž se nelze divit, podle celkem důvěryhodných zdrojů jsem se dozvěděl, že výrobci hardware zaplatili za exkluzivitu pořádný balík s šesti nulami. Sami piráti na to odpověděli velmi povedenou parodií Billa Clintona ;-).
- Krátce - Avaultí recenze na Quake II Mission Pack Ground Zero je venku - hodnocení 3/5 zhruba odpovídá mému názoru, více k tomu snad již zítra. * Krátký rozhovor s dvěma členy týmu Remedy o Max-Payne je na Next-Generation. * Pár nových screenshotů z Tomb Raidera TŘI s kartou Voodoo II a 16-bit. texturami najdete na OGR. * Na GameSpotu je krátké preview Heretica II vytvořené formou smyšleného (nebo snad ne??;) rozhovoru s Corvusem, hlavním charakterem hry. * Pokud se vám líbilo komerční TC Malice for Quake, vězte, že stejný tým (Ratloop) nyní chystá "third-person" hru (s těmi se v poslední době roztrhl pytel a bude hůř - viz poslední Level) Hab-12. Preview této hry najdete na Adrenaline Vault. * Na boatrocker.com jsou nové screenhsoty z jejich přirpavované hry Prax War. Tomuhle projektu fandím, autoři jsou mi sympatičtí a třesu se na to .. * Hrajete-li Painkeep úpravu pro Quaka 1 a jste trochu znuděni levely ZDE (1,5MB) jsou tři nové.
- System Shock II - Looking Glass Studios je celkem malá, ale rozhodně zkušená vývojářská firmička. Za její historii jsme měli možnost hrát řadu skvělých her, jak Flight Unlimited, tak TerraNova však zcela zapadli vedle System Shocku, který právě tento tým vyvíjel pro Origin. System Shock patří zcela bez debat mezi TOP TEN her všech dob bez omezení platform a mnoho z vás jej jistě řadí daleko výše. Určitě všichni jsme však štastní, že se LGS po čtyřech dlouhých letech konečně rozhodli (ve spolupráci s Irrational Games a EA) vytvořit pokračování. Ohlášené již na E3, teprve dnes se však dostalo ven něco zajímavých detailů - v první řadě se s určitostí ví, že hra bude využívat technologii Dark Engine, prvně prezentovanou v chystaném projektu Thief: Dark Project (což je 3D akce s RPG prvky - ZDE je rozsáhlý feature na Avaultu, viz také minulé Score). Co je ale podstatné, opět se třesme na skvělou atmosféru a systém podobný jedničce. Více viz press-release a homepage Irrational Games.
- Single player level týdne - Ani dnes nebylo moc času, takže jen v rychlosti. Srdce si mne v tomto týdnu získla klasik Marty Howe navrátivší se z několikaměsíční práce na mapách pro Unreal, který stvořil skvělý Full Contact (556kb). Skvělá akce, výborná architektura, mohutné exploze a překvapivý konec - co víc si přát. Snad jen nějakou hezkou konverzi - dnes nabízím E1M1 z Quaka, Slipgate Complex (748kb) v podání Gita nedopadl vůbec špatně, spíše přesně naopak - perfektně. Tak a to je vše, Deathmatch level týdne pro tentokrát žádný, nic jsem nenašel, sorry ;-).
- Krátce - Nové screenshoty z Hereticu II ZDE. * Báječné postavičky z Quaka II v reálu na idsoftware.com. Škoda že se dočkám až na vánoce :-(. * Známý Build vývojářský tým BDP chystá komerční QII ad-on. Ebb of Life vypadá zajímavě, ale za peníze? Nevím, nevím - kadopádně ZDE najdete promo video v avi (15mb) či mpg (6mb) formátu. * Multiplayer add-on pro SW jménem Serrial Killers Conversion má domov ZDE. Mrkněte .. * A pokud se nemůžete dočkat Quaka II a vaše plocha zeje prázdnotou TADY najdete wallpaper s logem. Osobně dávám přednost dvojce, ale proti gustu ...