Powered by: 
 
kódování 
 
Legenda: 1.barva = Quake-CZ novinky, 2.barva = české novinky, 3.barva = světové novinky
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY a VELKÉ ZMĚNY Quake-CZ: 
1.3.1998, recenze "Q2 Point Release", sekce "recenze"
28.2.1998, preview Forsaken, sekce "recenze"
20.2.1998, POINT RELEASE a CTF PATCH vydány, hot news
15.2.1998, nová sekce "Doom"
 
22.3.1998, neděle 21:30 18.3.1998, středa 23:40 17.3.1998, úterý 23:25 15.3.1998, pondělí 21:45  15.3.1998, neděle 11:55  15:45 13.3.1998, pátek 15:40 11.3.1998, středa 23:00 10.3.1998, úterý 23:50 00:35 7.3.1998, neděle 01:00
- Výpadky - Stejně jako jste jistě zaregistrovali pokulhávající frekvenci aktualizací na Quake-CZ vzniklou zaneprázdněním mé maličkosti,  pravděpodobně jste zaregistrovali i výpadek serveru computing.cz, který zapříčinil nefunkčnost QuakeChannelu i stránky Game AI-Tech. Ačkoliv jeden webmaster tvrdí něco o absolutní katastrofě, druhý optimisticky slibuje nápravu v pondělí, takže stay tuned, pro tentokrát vyhrál Martinek a jeho MVS.

- Němci maj utrum - Zatím neověřené drby se nebezpečně roztahují po Quake news-stránkách a informují, že Quake II nebyl příliš oblíben mezi německými cenzory, kteří jej, podobně jako prakticky každou hru, kde je zabíjen člověk, zakázali. Musím však uvést na pravou míru informace, které se objevili na Bluesnews, nedokáži si představit "demokracii", která by zakazovala vlastnictví jakékoliv počítačové hry, notabene "jen" se zabíjením jakkoliv realistických osob. Jsem tedy přesvědčen, že jde pouze o prodej hry v německé síti a download dema mladými německými školáky či soukromý import je v pořádku (že by se blýskalo na lepší časy JRC?:-). Po stejně zakázaném Wolfensteinovi, stihl mírnější trest i Doom a Quake, kteří byly pouze zakázáni ve smyslu reklamy a jakéhokoliv vyobrazení na veřejnosti, proto mne trochu tento krok překvapuje. Na druhou stranu jsem však potěšen, že id Softwre a Activision nepodlehli tlaku a nezměnili hru, tak jak činí celá řada jiných společností, aby se zavděčili touto podivnému systému. O to více to stojí za zmínku, když uvážíme, že je Německo s přehledem největší evropský trh s prodeji téměř dvojnásobnými ve srovnání s Británií.

- Demo soon - Oficiální demo bude dle zdrojů z id Softu opravdu brzy a bude kromě obvyklého single-playeru obsahovat i možnsot hry více hráčů. Vím, že to většinu z nás, ostřílených majitelů plné verze, nezajímá, ale co kdyby.

- C.R. Bot 1.01 - Mike Malakhov mohl konečně díky zdrojákům vydat plně funkční verzi svého CRBota pro aktuálního Quaka II v3.14. Konečně jej tedy můžete využít v nových deathamtchových mapách q2dm1-q2dm8. CRBot má sice stále jisté neduhy (vykazuje obtíže ve vodě, nerozumí si s žebříky, bojí se výtahů apod.), ale je poctivým a dá se říci i rovnoceným soupeřem. crbot101.zip, 180kb.

- Odchody z LucasArts - Dva největší matadoři týmu, který pracoval na vytvoření Jedi Knightu opouští společnost LucasArts, aby zkusili štěstí, jak je v poslední době zvykem, na vlastním písečku. Jak Justin Chin, šéf projektu, tak Ray Gresko, hlavní programátor Jediho prohlásili, že jejich odchod není nijak motivován poměry v LucasArts. Nutno ovšem podotknout, že ačkoliv jde o dvě nejdůležitější osoby, není to pro LucasArts tak velká ztráta, neboť na projektu pracovalo téměř padesát osob. Další budoucnost tohoto týmu (další mission packy?) zatím není známá.

- Anarchronox přichází - Anarchronox, druhý projekt ION Stormu, který byl dosud zastíněn Romerovou Daikatanou a který tvoří další ex-id Tom Hall dostává reálné obrysy a bude poprvé předveden na květnové E3 v cituji: "plně funkční podobě". Anarchronox využívá technologie Quaka II, jinak však půjde spíše o RPG inspirovanou slavnými konzolovkami Final Fantasy VII a ChronoTrigger. Zdá se, že skutečně jediná podobnost s Quakem II bude ve využité technologii - hráč bude viděn v third person zobrazení (Tomb Raider) s možností přepnutí do kamerového způsobu (série Alone in the Dark) a akce bude jen jednou z mnoha náplní hry. Báječný příklad geniality technologie - zajímá-li vás více, doporučuji preview v PC Gameru.

- Modifikace CTFQ2 - Jednou z prvních, ne-li vůbec první (v mých očích určitě) úprav Zoidovova CTF for Quake II se stala Weapon Factory od týmu Reno Brothers (tvořeného třemi bratry Renovými:-). Již nyní je k dispozici první verze, která obsahuje napříkad jet-pack, mnoho druhů granátů včetně velmi chytrých proximity, dále pak samonaváděcí rakety a podobně. Do budoucna se chystají i různé typy charakterů, ale i v současné verzi je to zajímavá podívaná, posuďte sami - wfactory.zip (140kb).


Quake-CZ by nemohla žít bez pomoci společnosti ... Internext 2000

Starší news
Upozorňuji, že vzhledem k stáří zde uvedených "novinek" pravděpodobně řada uvedených odkazů neexistuje.
23.2.1998 - 5.3.1998
10.2.1998 - 23.2.1998
28.1.1998 - 9.2.1998
3.1.1998 - 27.1.1998
7.12.1997 - 2.1.1998
23.11.1997 - 5.12.1997
6.11.1997 - 22.11.1997
19.10.1997 - 4.11.1997
6.10.1997 - 15.10.1997
20.9.1997 - 2.10.1997
30.8.1997 - 18.9.1997
26.7.1997 - 29.8.1997
25.6.1997 - 25.7.1997
1.5.1997 - 24.6.1997
6.4.1997 - 30.4.1997
20.2.1997 - 5.4.1997
1.12.1996 až 19.2.1997
Copyright (c)1996-98 by Jan Modrák