Powered by: 
 
kódování 
 Legenda: 1.barva = Quake-CZ novinky, 2.barva = české novinky, 3.barva = světové novinky
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY a VELKÉ ZMĚNY Quake-CZ: 
21.12.1998, Commander Keen v síni slávy, sekce "síň slávy"
16.12.1998, překlad IRC rozhovoru s id Softem, sekce "id Software"
5.12.1998, úvaha TOP 50, sekce "ostatní"
28.11.1998, recenze Sin, sekce "recenze"
 
2.1.1999, sobota 20:00 
    - Bilance - Po menší přestávce jsem zpět a vítám vás v novém roce 1999. Začneme velmi krátkým shrnutím roku uplynulého - ten byl ve znamená třech velkých her, Quaka II (vyšel ještě před vánoci 97, ale kraloval po celý minulý rok), Unrealu a Half-Life. Kromě toho jsme se dočkali zhruba desítky nadprůměrných či jen průměrných her 3D akcí (Sin, Blood II, Shogo, Tresspasser, Klingon Honor Guard a třeba 3 mission packy pro QII), několika kvalitních "nečistých" 3D akcí (Heretic II, Rainbow Six a Forsaken) a bůhví kolika her, na které nemá vůbec význam vzpomínat. Zkrátka a dobře to byl rok velmi úspěšný a přestože nás v tom současném čeká celá řada kvalitních titulů (samozřejmě hlavně Quake III Arena a Duke Nukem Forever), je otázkou, zda se vyrovná tomu loňskému. takže si soukromě uzavírejte sázky a aby jsem vám to ulehčil, nabízím krátký seznam chystaných her (uvádím jen čisté FPS - chybí tedy System Shock II, Max Payne, Rainbow Six II či třeba Heavy Metal FAKK2 o kterém Ritual nedávno prohlásil že bud "third-person") s mnou předpokládným ternímen vyjití. Ani bych se nedivil, kdyby dobrá polovina z nich vyšla až napřesrok. Procenta na konci prezentují můj předpoklad kvality dané hry.
     
      Aliens vs. Predator (Fox), květen 1999 - hra hlavně o atmosféře (možná se vyrovná Half-Life) - 80% 
      Amen: The Awakening (Cavedog), září 1999 - vlastní engine, originální prvky, důraz na příběh - 90% 
      Anarchronox (ION Storm), říjen 1999 - QII engine, zatím nic extra, ale moc se toho neví - 70% 
      Daikatana (ION Storm), duben 1999 - na QII engine, množství originálních prvků, by Romero - 80% 
      Duke Nukem Forever (3d Realms), říjen 1999 - Unreal engine, interaktivita+humor+hratelnost - 95% 
      Kingpin (Xatrix), březen 1999 - Quake II engine, gangsterovka, podceňuje se > černý kůň - 80% 
      Mortyr (Mirage Studios), květen 1999 - vlastní engine, autoři Poláci, zajímavý příběh - 80% 
      Prax Wars (R.B.R.) prosinec 1999 - vlastní engine, distribuce EA, ještě o hře hodně uslyšíme - 80% 
      Quake 3 Arena (id Software), červenec 1999 - nový revoluční engine, multiplayerová koncepce - 90% 
      Requiem Avenging Angel (Cyclone), březen 1999 - vlastní engine, může dopadnout jakkoliv - 60% 
      Soldier of Fortune (Raven), listopad 1999 - by Raven, pravděpodobně QII engine, moc se neví - 75% 
      South Park (Acclaim), únor 1999 - Turok2 engine, podle seriálu - jen pro jeho fandy, legrace - 70% 
      Team Fortress II (Valve Software), srpen 1999 - týmová multiplayer úprava postavěná na Half-Life - 80% 
      Unreal Tournament (Epic), červen 1999 - multiplayerový systém jako Q3A, Unreal engine - 60% 
      Wheel of Time (Legend), březen 1999 - Unreal engine, dlouho ve vývoji, důraz na příběh - 70%

    - Host-sites - Na serveru Quake.Cz přibily tři nové hostsajty (už je jich přes 10!!), všechny se týkají nových klanů. Podle abecedy je první klan Deviators, věnující se výhradně Quaku II. Pokud je mi známo, všichni členové pochází ze Slovenska a znáte je jako Cauldron (autoři Quadraxe, Spellcrossu a teď prý chystají i nějakou 3D akci). Dále tu máme rovněž slovenský a rovněž Quake II klab s názvem Kromka Quake 2 Klan, zkráceně tedy KMK. Třetí v pořadí je klan Sapropel, který se k nám přemístil ze staré adresy a je pro změnu klanem ryze českým, ale stále Quake II klanem. Tak a to je asi tak vše - pokud máte i vy stránku věnovanou 3D akcím (třeba i Duke Nukemu), neotálejte a mailujte, prostoru je dost ... 

    - Duke Nukem Forever - Ve forumech na 3D Realms najdete velmi cenou informaci o statusu práce na novém Duke Nukemovi. Vzhledem k tajnostem, které okolo vývoje činí všichni členové 3D Realms je tato informace vskutku hodnotná. Zrovna se dodělává skriptování, George Broussard zdůrazňuje velmi důležitý 

Affiliated Sites 
QuakeChannel 
Stránka s podobným zaměřením jako Quake-CZ, snad jen ne tak obecně zaměřená a lépe graficky vydařená. 

Quake-CZ Host Sites 
MVS 
Martinkova Výsledková Stránka obsahuje novinky z české i světové quake scény mírně bulvárního ražení. 
NecroRaisers 
Domácí stránka prvního a zatím nejproslulejšího českého (resp. Zlínského) klanu. 
Crusader Bot   
Homepage botu od českého autora, Marka Rabase 
KasCam 
Homepage kvalitního českého modu od Karla Šuhajdy ke Q1 umožňující přehledné nahrávání dema kamerou 
The Radiant Nails  
Homepage ambiciózního českého Q1 klanu, jeden z nejlepších u nás.  
Quake Demo Cup 
Dlouhodobý projekt o nejlepšího Quakera vycházející z dílčích soutěží. 
Kleptomanova Quake-C 
Kleptomanova homepage s pravidelnýmmi aktualizacemi - nové levely, boti apod.  
ShutDown 
První slovenský Quake klan z Bratislavy. 
Deviators 
Opět slovenský Quake II klan, opět z Bratislavy. 
KMK 
Další slovenský Quake II klan, Kromka Quake 2 klan. 
Sapropel 
Český Quake II klan, velmi rozsáhlé a často aktualizované stránky.

  23.12.1998, středa 22:30 21.12.1998, pondělí 22:30 18.12.1998, pátek 19:45 17.12.1998, čtvrtek 22:30 16.12.1998, středa 23:50 15.12.1998, úterý 23:40 13.12.1998, neděle 23:20 10.12.1998, čtvrtek 22:05 - DOOMSDAY 8.12.1998, úterý 23:50 6.12.1998, neděle 23:55 3.12.1998, čtvrtek 23:15 02:00 2.12.1998, středa 22:00
Quake-CZ by nemohla žít bez pomoci společnosti ... Internext 2000

Starší news
Upozorňuji, že vzhledem k stáří zde uvedených "novinek" pravděpodobně řada uvedených odkazů neexistuje.
23.10.1998 - 1.12.1998
21.9.1998 - 21.10.1998
17.8.1998 - 20.9.1998
6.7.1998 - 12.8.1998
1.6.1998 - 5.7.1998
5.5.1998 - 31.5.1998
14.4.1998 - 4.5.1998
23.3.1998 - 13.4.1998
5.3.1998 - 28.3.1998
23.2.1998 - 5.3.1998
10.2.1998 - 23.2.1998
28.1.1998 - 9.2.1998
3.1.1998 - 27.1.1998
7.12.1997 - 2.1.1998
23.11.1997 - 5.12.1997
6.11.1997 - 22.11.1997
19.10.1997 - 4.11.1997
6.10.1997 - 15.10.1997
20.9.1997 - 2.10.1997
30.8.1997 - 18.9.1997
26.7.1997 - 29.8.1997
25.6.1997 - 25.7.1997
1.5.1997 - 24.6.1997
6.4.1997 - 30.4.1997
20.2.1997 - 5.4.1997
1.12.1996 až 19.2.1997
Copyright (c)1996-98 by Jan Modrák