Postřehy a aktuality
- 04.10.15 / 19:24 -
Vcelku trefná kritika Mad Maxe. Souhlasím, i s tím, že první hodiny byly úžasné.
- 04.10.15 / 19:14 -
Turistou ve vlastním městě aneb hezká procházka Londýnem v Assassin's Creed Syndicate.
- 02.10.15 / 11:26 -
Kauza Star Citizen pokračuje anonymními vyjádřeními několika ex-zaměstnanců. Nic, co by si dal Roberts za rámeček.
- 02.10.15 / 11:06 -
Criterion prakticky potvrdil nástupce Burnoutu. "Speed. Traffic. And Crashing. Lots of crashing." Velká radost!
- 01.10.15 / 15:06 -
Původní design dokument (odkaz na PDF) na Wipeout z října 1995. Solidní artefakt.
- 01.10.15 / 14:44 -
Kompletní sestava všech DLC pro Train Simulator 2016 stojí na Steamu přes 3000 dolarů (a to je ve 40% slevě).
- 01.10.15 / 14:23 -
Polygon o indie studiu Fullbright a jejich pojetí vývoje (pracují na Tacomě). Líbí se mi ten řemeslný přístup "vyvíjet pořádně, ale zůstat malí".
- 30.09.15 / 19:54 -
Polygon o "tajných" studiích, které vyvíjí na zakázku. Takový organizovanější outsourcing nebo herní ghost writing.
Právě hraju
Viděl jsem
Broken City (60%)
Wreck-It Ralph (70%, zejména první půlka skvělá, část z cukrového světa byla myslím zbytečně dlouhá)
Searching for Sugar Man (80%, samotný dokument až tak vysoko nehodnotím, ale námět je neskutečný)
The Master (--%, nedokoukáno pro nudu)
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.