Postřehy a aktuality
- 03.02.16 / 09:05 -
Přes vysokou cenu se The Witness nejen pirátí, ale také dobře prodává. Skvělé! A Blowovi ten třetí odstavec věřím.
- 02.02.16 / 12:35 -
Nejen syrečky, ale i hry vznikají v Olomouci. Dosud Playito tvořilo převážně casualovky, teď vesmírné sci-fi Space Merchants. Podpořte na IndieGogo.
- 01.02.16 / 19:09 -
Podpořit můžete all-in-one konzoli indieGO postavenou na bázi Raspberry Pi 2. Umí Amigu CD32, PlayStation, Saturn, Sega CD, TurboGrafx aj.
- 01.02.16 / 18:53 -
Další zpackaný crowdfunding: peníze na vývoj Rogue Ant Simulatoru šly na "chlast a striptérky". Bod za upřímnost.
- 31.01.16 / 20:31 -
Co to znamená, když se řekne "vizuální styl"? Poučná lekce.
- 31.01.16 / 20:21 -
Fascinující analýza cutscén v Metal Gear Solid V ve srovnání s předchozím dílem.
- 31.01.16 / 20:04 -
Proč je Doom vlastně tak oblíbený a ceněný? Zajímavé video analyzující jeho level design a enemy design (8 minut).
- 30.01.16 / 21:30 -
Jak také herní vydavatelé pracují s youtubery. Nevidím na tom (z jejich pohledu) nic moc špatného, ale dobré vědět.
Právě hraju
Viděl jsem
Kouzlo měsíčního svitu (70%)
Sabotage (50%)
Non-Stop (70%)
Big Bang Theory 7. série (70%)
Slyšel jsem
- Soundtrack - Control
- Duffy - Rockferry
- John Murphy - 28 Weeks Later
- Goldfrapp - Seventh Tree
Četl jsem
- Felix Francis - Talár a dres
- Marsha Kocábová - Ani tady, ani tam (manžela sice nemůžu vystát, ale tohle je zajímavý pohled na (před)revoluční dobu z pohledu jedné z mála Američanek žijících v tehdejším ČSSR)
- Stephen Clarke - Už zase skáču přes Merde! (a ještě jednou totéž)
- Stephen Clark - Merde! Rok v Paříži (povedené a vtipné, zvlášť pokud taky nemáte rádi Francouze)
Koupil jsem na iOS
- Clear ($0.99, 80%, jednoduchý "to do" úkolovník s fantastickým frontendem)
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.