Když něco děláte, dělejte to pořádně. Fascinující blog o tom, jak vznikaly zvuky do SOMA. Na hře je to hodně znát.
20.09.15 / 09:56 -
Další zdroje potvrzují, že Konami končí s AAA. Smutné, ale střízlivým pohledem - byl vůbec MGS ziskový? A jak moc?
18.09.15 / 09:15 -
Co dělá dobrého herního designéra podle Shigeru Miyamota? Citace ze staršího rozhovoru: You need to know what people find fun and interesting in life generally. You’ve got to try a lot of things yourself. Sports, music, anything is okay, just so long as you expand your own horizons."
17.09.15 / 21:31 -
Anonymní vývojář F2P her vypráví o tom, co všechno o svých hráčích vědí a jak s informacemi nakládají. Crazy shit! "You spend enough money, we will friend you. Not officially, but with a fake account."
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.