Jako vypadalo Uncharted v roce 2005? Podívejte se na pitch video, tenkrát se to ještě jmenovalo Project Big.
28.09.15 / 12:29 -
Zásadní text na téma překupníků se Steam klíči a legality jejich byznysu. Řada interpretací a úhlů pohledu. Na dosud jednoznačné odsouzení těchto praktik to vrhá trochu jiné světlo. Nejen v právní otázce (přeprodej je zřejmě legální), ale i etické.
28.09.15 / 09:19 -
Tyhle univerzální návody na úspěch nejsou všechno, ale pro indie vývojáře povinná četba. Co dělá indie hru hitem.
27.09.15 / 20:14 -
Máme tu nový trend "kašleme na single-player". Po SW Battlefront bylo potvrzeno, že nebude ani v Rainbow Six Siege. Smutné.
27.09.15 / 17:38 -
A teď zase něco trochu ujetého. Alea je psychedelická hra, kterou ovládáte ovladačem... z mechu.
27.09.15 / 16:55 -
Fascinující Sid Meier znovu dokázal překvapit. Víte, čemu věnoval dva roky po dokončení Civilization?
27.09.15 / 16:50 -
Eurogamer o údajně nejhranější PC hře všech dob (Solitaire) a snaze jednoho indie vývojáře vylepšit její design.
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.