Švédská mobilní puzzle hra Twofold Inc. vypadá na další mobilní hit. Vychází příští týden na iOS a Android.
22.01.16 / 12:42 -
V Amsterdamu otevírá The Arcade Hotel, hotel určený pro hráče. Amsterdam... ano, tam to dává smysl!
21.01.16 / 20:32 -
Nový patch do Life is Strange přidává Director's Commentary. Sice jde ve skutečnosti o hodinové video, ale přesto, u téhle hry nepochybně bude stát za to.
Zajímavá analýza konzolových exkluzivit a konkrétně Rise of the Tomb Raider s časově omezenou exkluzivitou na XO. Pachter odhadl, že Microsoft zaplatil Square $20m (+cca totéž v reklamě), jiný analytik tvrdí, že na tom výrazně prodělal. Zmíněny zajímavé odhady a čísla.
19.01.16 / 15:27 -
Ke Kickstarteru Thimbleweed Parku jsem měl své výhrady, ale hra bude skvělá. Teď už je to jisté, viz video prvních 18 minut.
19.01.16 / 00:08 -
Historie jednoho specifického subžánru, závodů motokár. Fun fact: mezi lety 1999 a 2001 jich vyšly dva tucty!
18.01.16 / 23:59 -
50 nejzásadnějších PC her podle PC Gameru + komentáře Carmacka, Meiera, Garriota, Spectora a dalších vývojářů.
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.