Co práce je za trailerem na AAA hru? Zajímavá case study traileru na The Division. Concept arty, storyboardy aj.
10.03.16 / 09:52 -
A opět něco neuvěřitelného o velrybách. Článek Bloombergu o japonských hardcore hrách. Utratit $6k za večer? Žádný problém. Nejzajímavější číslo z článku je ovšem revenue ze hry Granblue Fantasy. Platící hráč údajně firmě CyberAgent zaplatí průměrně $800 měsíčně.
09.03.16 / 23:33 -
Web Scientific American (ano, ten!) analyzuje, proč máme tak rádi hardcore hry jako Super Meat Boy. Mě vynechte!
09.03.16 / 20:13 -
Důležitý článek o podvodném byznysu s přeprodáváním Steam kódů. Must-read pro každého, kdo podniká na Steamu.
09.03.16 / 19:43 -
Making of PlayStation VR, rozsáhlé téma Polygonu. Fascinující insight do vzniku revoluční technologie.
09.03.16 / 19:38 -
Skvělé video o specifické filozofii game designu Jonathana Blowa (převážně Braid, ale částečně i The Witness).
08.03.16 / 23:33 -
Tři skvělé články USGameru o Day of the Tentacle (o historii hry, o grafice a o hudbě). Remake už za dva týdny!
07.03.16 / 18:34 -
Co se skrývá za tak triviální věcí, jakou je skákání v 2D hrách? Fascinující video s konkrétními ukázkami.
SlitherLink (zdarma, 80%, grafika a interface je strašný, ale tenhle koncept je prostě geniální - 100 puzzlů zdarma, další za balíčky po dolaru)
World of Retro Games - ($0,99, 70%, většinu z desítky her neznám, ale jen kvůli Bruce Leemu to za ten dolar stojí!)
Madcoaster ($0,99, 40%, zjevná napodobenina Jetpack Joyride, sice se snažili o originální přístup, ale je to nezábavný zmatek)
Super Stickman Golf ($2,99, 80%, fantastická hra, pokročilejší levely jsou ale hodně obtížné, nic pro slabé povahy - často hýbají s cenou, čas od času je i zcela zdarma)
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.