Spectorův pitch na hru Frontier někdy z roku 1993. Mělo jít o westernový tycoon, mix Sim City a Railrod Tycoonu.
14.03.16 / 14:11 -
Kdo by to čekal? Retailový prodej v UK roste, počet obchodů prodávajících hry stoupá, více je (o 8%) i herních speciálek.
13.03.16 / 22:46 -
Addicted to Death je zajímavé zamyšlení nad hrami s masochistickou obtížností a konkrétně Dungeon of the Endless.
13.03.16 / 19:41 -
Věděli jste, že Stockholm využil pro své územní plánování Cities Skyline? Konkrétně prý na nový dopravní systém.
13.03.16 / 17:08 -
Anonymní zpověď vývojáře/programátora. Trochu depresivní, ale výborné. Splnil si sen, ale za vysokou cenu. Branži už opustil. Cituji: "Has the experience put me off games? I still play them, but I guess I’ve seen inside the sausage factory and they’ll never be quite the same again."
13.03.16 / 16:50 -
Rozhovor s tvůrcem aktuálního indie hitu Stardew Valley. Tenhle úspěch byl vykoupen šíleným crunchem - prý 4 roky pracoval 70 hodin týdně. Wow!
13.03.16 / 16:45 -
Ženy v japonském herním vývoji moc nepotkáváme. Ale jsou tam.
Fan Chants (zdarma, 80%, blbůstka, ale pro fanoušky fotbalu zábavná - databáze tisícovek chorálů z celého světa, vesměs včetně audia)
Freewheelin (zdarma, 70%, moc mě to nechytlo, ale fajn nápad i solidní provedení - hrozně se mi líbí, že se někdo vrátil k prověřenému systému starých závodních her z automatů, kde jsou stage a za projetí cíle získáte další čas)
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.