Postřehy a aktuality
- 05.10.16 / 21:17 -
Skvělý článek a rozhovor o závěrečných titulcích nového Dooma. (Ten web už doufám dávno znáte, nemá chybu.)
- 30.08.16 / 20:34 -
Původní koncept mapy z vývoje starého Super Maria. Stará dobrá práce, neskutečné.
- 30.08.16 / 13:20 -
Jak se dostat do herní branže? Jedenáct vývojářů se podělilo o své začátky.
- 30.08.16 / 11:19 -
Zajímavý pohled na to, jak analyzovat historický vývoj designu. Fascinující analýza match-three puzzle žánru.
- 29.08.16 / 19:14 -
Minulý týden SNES oslavil 25 let od americké premiéry. Rolling Stone o tom, proč je to jedna ze zásadních konzolí herní historie.
- 29.08.16 / 16:12 -
Reportáž Kotaku o "nejhorším" hráči Overwatche. A že to dalo práci!
- 29.08.16 / 13:33 -
Making of Full Spectrum Warrior odhaluje, jak se tvůrci ve spolupráci s armádou snažili o realismus.
- 29.08.16 / 13:26 -
Zase po roce TOP 100 her PC Gameru. 5. Dishonored, 4. Mass Effect 2, 3. Half-Life 2, 2. Dark Souls, 1. Zaklínač 3.
Právě hraju
V srpnu se na App Store vrátí oficiální Flappy Bird od Donga Nguyena. Bude mít multiplayer a bude "méně návykový".
Professor Layton & The Azran Legacy (3DS)
Rayman Legends (Wii U)
BioShock Infinite (PC)
Viděl jsem
The Revenant (70 %)
Martian (80%)
Big Short - 80%
Jurský svět - 70%
Slyšel jsem
Real Estate - Atlas
Hospitality - Trouble
Arcade Fire - Reflektor
Pearl Jam - Lightning Bolt
Četl jsem
Lee Child - Jatka
Lee Child - Varovný signál
Lee Child - A přece nezemřeš
David Lagercrantz - Dívka v pavoučí síti (docela slušné, ale Larsson to není a skvělý první díl určitě zůstává nepřekonán)
Koupil jsem na iOS
Výborná lekce z level designu Spelunky (7minutové video). Proč jsou její náhodně generované úrovně tak zábavné a unikátní.
Duke Nukem II (30%, zahrál bych si s chutí, ale je to téměř neovladatelné - a to jsem myslel, že už pár plošinovek na iOS ovládání zvládlo)
Ridiculous Fishing (80%)
247 Missiles (70%)
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Hibernace zdárně pokračuje
Děkuji za optání, stále žiju. A tenhle blog taky, byť v posledních týdnech v okolnostmi vynuceném režimu hibernace. Až opadne předvánoční shon (letos je to opravdu výjimečně náročné), nepochybně se k němu vrátím, pln elánu a velkých plánů vyplývajících z nastávajících změn. Mezitím se alespoň snažím poctivě updatovat Aktuality, takže je sledujte, ať už na Twitteru nebo přímo tady (kde nemusím dodržovat limit 140 znaků, takže občas k odkazu mohu doplnit delší postřeh). Za trpělivost přidávám artwork z jedné obálky Levelu (toho švédského)...