Dohráno: Rocket Knight
Plošinovka Rocket Knight (a její následné pokračování Sparkster) z Mega Drive se svojí slávou sice nemůže rovnat Sonicovi, ale hra to byla skvělá a má dodnes řadu příznivců. Volba tohoto hitu z roku 1993 tedy byla v současné módě remaků na XBLA a PSN pro Konami sázkou na jistotu. Nebo si to alespoň myslím, já o původním Rocket Knightovi jakživ neslyšel. Sázkou na jistotu je ale i pro příznivce plošinovek, kterým Rocket Knight přináší poměrně konzervativní plošinovku se zhruba tříhodinovou osvědčenou hratelností. Hra vychází v květnu a vedle obou next-gen konzolí tentokrát i na PC, což je pro Konami poněkud netypické. Díky za to!
Ve světle nápaditých plošinovek jako Splosion Man možná leckoho zklame zdejší přízemní koncept - jedinou odlišností tu je schopnost hlavního hrdiny provádět jakési výpady (viz video), kterými může nejen likvidovat soupeře, ale také se efektně odrážet od zdí. Design úrovní na tom samozřejmě do jisté míry staví, ale nemůžu se ubránit dojmu, že vývojáři nepatřili mezi nejvynalézavější a navíc je tu drobný problém s určitou nepřesností ovládání výpadů. Čili nejsem nadšen, pouze spokojen. Na to, jak skvěle hra vypadá, jsem zkrátka čekal o trochu víc. Pokud ale na 2D plošinovky nedáte dopustit, peněz určitě nelitujte. Zájemcům o další informace doporučuji vývojářský blog na Facebooku.