Postřehy a aktuality
- 05.10.16 / 21:17 -
Skvělý článek a rozhovor o závěrečných titulcích nového Dooma. (Ten web už doufám dávno znáte, nemá chybu.)
- 30.08.16 / 20:34 -
Původní koncept mapy z vývoje starého Super Maria. Stará dobrá práce, neskutečné.
- 30.08.16 / 13:20 -
Jak se dostat do herní branže? Jedenáct vývojářů se podělilo o své začátky.
- 30.08.16 / 11:19 -
Zajímavý pohled na to, jak analyzovat historický vývoj designu. Fascinující analýza match-three puzzle žánru.
- 29.08.16 / 19:14 -
Minulý týden SNES oslavil 25 let od americké premiéry. Rolling Stone o tom, proč je to jedna ze zásadních konzolí herní historie.
- 29.08.16 / 16:12 -
Reportáž Kotaku o "nejhorším" hráči Overwatche. A že to dalo práci!
- 29.08.16 / 13:33 -
Making of Full Spectrum Warrior odhaluje, jak se tvůrci ve spolupráci s armádou snažili o realismus.
- 29.08.16 / 13:26 -
Zase po roce TOP 100 her PC Gameru. 5. Dishonored, 4. Mass Effect 2, 3. Half-Life 2, 2. Dark Souls, 1. Zaklínač 3.
Právě hraju
V srpnu se na App Store vrátí oficiální Flappy Bird od Donga Nguyena. Bude mít multiplayer a bude "méně návykový".
Professor Layton & The Azran Legacy (3DS)
Rayman Legends (Wii U)
BioShock Infinite (PC)
Viděl jsem
The Revenant (70 %)
Martian (80%)
Big Short - 80%
Jurský svět - 70%
Slyšel jsem
Real Estate - Atlas
Hospitality - Trouble
Arcade Fire - Reflektor
Pearl Jam - Lightning Bolt
Četl jsem
Lee Child - Jatka
Lee Child - Varovný signál
Lee Child - A přece nezemřeš
David Lagercrantz - Dívka v pavoučí síti (docela slušné, ale Larsson to není a skvělý první díl určitě zůstává nepřekonán)
Koupil jsem na iOS
Výborná lekce z level designu Spelunky (7minutové video). Proč jsou její náhodně generované úrovně tak zábavné a unikátní.
Duke Nukem II (30%, zahrál bych si s chutí, ale je to téměř neovladatelné - a to jsem myslel, že už pár plošinovek na iOS ovládání zvládlo)
Ridiculous Fishing (80%)
247 Missiles (70%)
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Amatérská reklama
Tedy, ne že by to byl nějaký převratný nápad, už jsem pár amatérských reklam viděl, ale skupina uživatelů NeoGaf fór se v téhle diskuzi pustila do nadšené tvorby vlastních návrhů tiskových reklam a jsou v tom hodně dobří. Drží je to už několik týdnů, přičemž vždy po pár dnech mění motiv, resp. propagovanou hru. Každopádně, najdete tu celou řadu skvostných návrhů, za které by se nemusely stydět ani profesionální reklamky, ať už z pohledu grafika nebo kreativce (a například konkrétně tvůrci MadWorldu v diskuzi nešetří chválou). Viz také album na Flickru.