Postmortem Karla Matějky
Pátý díl nepravidelných neformálních rozhovorů s osobnostmi české herní branže (dříve jste si mohli poslechnout Tomáše Pluhaříka, Martina Klímu, Františka Fuku a Karla Papíka) přináší interview s člověkem z dosavadní sestavy široké veřejnosti možná nejméně známým, ovšem rozhodně stejně zajímavým. Nejsem si ostatně jist, jestli existuje jiný vývojář, který je podepsán jak pod Mafií, tak i pod Operací Flashpoint. Karel Matějka se (v různých fázích své kariéry jako grafik, programátor i designér!) podílel i na řadě dalších her (mj. i Hidden & Dangerous nebo Brány Skeldalu) a nyní pracuje (a spoluvlastní) Centauri Production, kde také před pár týdny dokončil adventuru Memento Mori. Karlovo poutavé sedmdesátiminutové vyprávění o své kariéře si můžete stáhnout zde (84 MB). Omluvte místy zhoršenou kvalitu zvuku, najít klidnou hospodu je nemožné. Díky bohu.