Zaujalo ve hrách: 31. května 2012
Herní reklamy zaplavily Los Angeles (viz každoroční thread na NeoGAF) a Sony má na hlavním pavilonu výstaviště gigantický bigboard s nápisem "Never Stop Playing." V souvislosti se spekulovaným odkupem Gaikai tak není vůbec těžké učinit celkem lákavou predikci - Sony se zaměří na PlayStation Vitu, budete na něm moci spustit její novou streamovací službu a potažmo tedy odkudkoliv na světě libovolnou "velkou" hru, kterou znáte z PlayStation 3. Totéž na Sony televizích. To zní jako plán! Zajímavé bude, jaký v Sony zvolí byznys model (předplatné? jednorázové platby? případně ještě ta inzerce, o které se před pár dny psalo?) a jak to ovlivní funkčnost PlayStation Network a/nebo PlayStation Plus. V pondělí to vypukne, pokud najdu přes víkend trochu času, sepíšu k letošní E3 svoje očekávání a především přání.
Tenhle provokativní článek Indie Game Mag reaguje na aktuální slevovou akci Because We May (končí v pátek!). Nabízí trochu odlišný pohled na slevy her a názory vývojářů (viz odkazy v článku), kteří si začínají uvědomovat, do jak hluboké propasti indie branže padá - vývojáři mají často existenční problémy a přesto "slaví" tím, že své hry znovu a znovu zlevňují. Hráči jsou samozřejmě nadšení, začínají si zvykat na nízké ceny a na to, že hry nakupují výhradně ve slevách. Je to složité téma na delší zamyšlení a tohle je dobrý článek, který vás donutí přemýšlet. Za sebe potvrzuju, že se přesně takhle minimálně na iOS chovám - kupuju hry prakticky jen za dolar (na druhou stranu jich není málo) a u titulů, které jsou dražší a zajímají mě, prostě čekám na slevu. Většinou se brzy dočkám. A tady k tématu jeden článek, který naopak slevy (v tomto případě na Steamu) hájí.
Twitter Digest:
@KazHiraiSCE: Nintendo to show first footage of a PlayStation All Stars Battle Royale clone for Wii U. Další skvělý fake profil, zvlášť teď kolem E3 stojí za follow.
@geoffkeighley: Yes we really have a helicopter for live aerials from E3! Going all out this year. A doporučuju sledovat pozorně i tohoto pána. A nejen Twitter, nýbrž i jeho produkci s řadou exkluzivit.