Postřehy a aktuality
- 23.01.15 / 12:24 -
Skvělé (a rozsáhlé) téma webu Fast Company o dosud nepříliš známém vzniku a vůbec historii herních kartridží.
- 23.01.15 / 12:16 -
Navrhnout kvalitní puzzle hru není vůbec snadné. RPS spolu s několika úspěšnými designéry vysvětluje proč.
- 23.01.15 / 11:56 -
Věděli jste, že Populous původně vznikal i na C64, byť poněkud nestandardně? Čtěte více informací.
- 22.01.15 / 20:57 -
V rámci Devs Play seriálu John Romero odehrál první epizodu Doomu. Skvělý komentář, zajímavý insight.
- 22.01.15 / 20:24 -
Level slaví 20 let a udělal vzpomínkový web včetně 20 pixelart obálek. Gratuluju! A věděli jste, že se časopis původně měl jmenovat Arena?
- 19.01.15 / 18:57 -
Half-Life předělaný do isometrické grafiky. Já bych to bral!
- 17.01.15 / 13:37 -
Art of Title se věnuje úvodním filmovým sekvencím, občas se ale do výběru dostane i hra. Alien Isolation zaslouženě!
- 17.01.15 / 10:51 -
Jak chce GameStop přežít digitální věk? Zajímavý profil Busniessweeku.
Právě hraju
Viděl jsem
- True Grit (80%)
- Edge of Darkness (60%)
- Děcka jsou v pohodě (60%)
- Pouta (90%)
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.