Postřehy a aktuality
- 11.02.15 / 18:59 -
Jak to vlastně funguje s šedým trhem aktivačních klíčů, píše Polygon. Za Kinguin (jedním z největších resellerů klíčů) stojí Viktor Wanli? V české herní scéně poměrně dobře známé jméno...
- 10.02.15 / 16:29 -
Kam se ve hrách poděl žánr romantických komedií? Vážně míněné zamyšlení RPS je rozhodně na místě, souhlasím.
- 10.02.15 / 16:15 -
Rozhovor s Dionem Layem a Willem Porterem, autory příběhu Alien Isolation. Plné spoilerů, čtěte pouze pokud už jste hráli.
- 10.02.15 / 13:42 -
Výživná analýza kompozice level designu ve 3D hrách.
- 10.02.15 / 13:11 -
Vybraná hodnocení z nového Edge: Elite Dangerous 8, Life is Strange 1. epizoda 7, Dying Light 6, Monster Hunter 4 Ultimate 8, Saints Row GOOH 4 a Kalimba 7.
- 09.02.15 / 14:57 -
Jonathan Blow do (už 6-letého!) vývoje The Witness nacpal celý zisk ze své prvotiny Braid (údajně přes $4m) a ještě si půjčil. Tomu říkám oběť - snad mu ten risk vyjde.
- 06.02.15 / 20:41 -
Výtečný rozhovor s Neilem Druckmannem o kreativním procesu psaní příběhu The Last of Us.
- 06.02.15 / 13:07 -
Gabe Newell odpovídá na email zákazníka Steamu. Ve Valve prý na podpoře pracuje každý zaměstnanec bez výjimky.
Právě hraju
Viděl jsem
- Fotři jsou lotři (30%, mě se tedy nelíbil ani první díl, ale tohle...)
- Green Hornet (50%)
- Občanský průkaz (80%, velmi příjmemné překvapení!)
- Rango (60%)
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.