Postřehy a aktuality
- 09.02.08 / 13:14 - Flashovky na víkend: uhýbačka LineDodger, ujetá závodní plošinovka Sea Gull Company, a zeměpisný kvíz Traveller IQ Challenge.
- 09.02.08 / 13:07 - PopCap potvrdil multiplayer pro XBLA port Peggle.
- 09.02.08 / 12:27 - Ještě letos vyjde pokračování Puzzle Questu.
- 08.02.08 / 17:29 - Rozhovor s Garriotem (přiznává, že prakticky nehraje a téměř nečte beletrii, fandí mobilním hrám a ano, hry mohou být umění).
- 08.02.08 / 15:54 - Něco pro fandy Alfreda Hitchcocka a hezkých fotografií.
- 08.02.08 / 10:14 - Jak funguje Skype na PSP?
- 08.02.08 / 02:35 - Na tomhle bych si zahrál s velkou chutí.
- 08.02.08 / 01:22 - PopCap potvrdil vývoj Peggle DS (a vzápětí ho dementoval)!
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.