Postřehy a aktuality
- 21.02.08 / 18:17 - C64 hry na Virtual Console po €5, první hry ke koupi International Karate a Uridium! Tak a teď ještě Amigu.
- 21.02.08 / 12:13 - IGF ceny uděleny, hlavní ocenění pro Crayon Physics, Gumboy vyšel naprázdno.
- 21.02.08 / 12:05 - Tipujte! Starbreeze pro EA předělává nějakou klasiku. Hádám (a přeju si) Syndicate.
- 21.02.08 / 01:02 - Cheat provizorně k vidění na Google Videu.
- 21.02.08 / 00:07 - Haluz 2, volné pokračování Samorostu je nyní zadarmo.
- 20.02.08 / 16:11 - Video nějaké neznámé 2D plošinovky na DS od EA. Wow!
- 20.02.08 / 14:30 - Fez: slibné video z indie hry ve stylu Super Paper Maria. Chci!
- 20.02.08 / 12:24 - Rozhovor s Adolfem Lachmanem, autorem koncept artů pro Painkiller, Shade aj.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.