Postřehy a aktuality
- 10.08.08 / 02:06 - Rozhovor s šéfredaktory Edge, IGN a Eurogameru.
- 08.08.08 / 15:26 - PC verze Bionic Commando Rearmed už příští čtvrtek. 2D vládne!
- 08.08.08 / 02:53 - Výborná casual puzzle Azada do 18. srpna za pouhý dolar!
- 08.08.08 / 01:49 - Puzzle Quest s Lindsay Lohan? Only in America.
- 07.08.08 / 18:14 - Ubisoft požaduje 10 milionů dolarů za únik PC verze Assassin´s Creed.
- 07.08.08 / 10:03 - Komentář Gamasutry k vývojářům PC her:
přestaňte se vymlouvat na pirátství.(Jsem blb) - 06.08.08 / 15:56 - Článek ve Forbesu: casual byznys není takové rito, jak to vypadá.
- 06.08.08 / 11:06 - Dnes na XBLA Braid - jasná koupě (Eurogamer 10/10) a chystá se i PC verze! 2D vládne...
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.