Postřehy a aktuality
- 17.08.08 / 20:36 - Přeloženo osm nových Red Meatů.
- 17.08.08 / 01:14 - Lan Party Massacre: slasher horor parodující herní kulturu.
- 16.08.08 / 22:52 - Trailer na Godfather II? Hohoho!
- 16.08.08 / 18:45 - Jonathan Blow investoval během tří let do vývoje Braid $180k. A výsledek? Za první týden přes 50k prodaných kusů.
- 15.08.08 / 15:37 - Esquire chystá pro své říjnové číslo obálku z elektronického papíru. Wow!
- 14.08.08 / 08:50 - Téměř pětina lidí, kteří si koupili GTA IV, byla mládež do 16 let.
- 14.08.08 / 03:36 - Vývojář veterán o mizerných a příliš obtížných tutorialech. Souhlasím, pamatujete na Drivera?
- 13.08.08 / 23:48 - Henry Hatsworth, tajemná plošinovka hra od EA na DS. Vypadá nadějně!
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.