Postřehy a aktuality
- 02.11.08 / 18:04 - Nechtěný humor na obalech her.
- 02.11.08 / 11:11 - 20min prezentace Heavy Rain. Wow!
- 01.11.08 / 13:17 - TOP 50 vynálezů roku podle Time (Spore mezi nimi). Skvělý článek!
- 31.10.08 / 11:01 - Anatomie první videohry, Tennis for Two z roku 1958.
- 31.10.08 / 10:56 - Pokus o převzetí Take-Two přišel EA na 21 milionů dolarů. Dvě AAA hry, škoda...
- 29.10.08 / 11:06 - Australský diskohit Space Invaders z roku 1980!
- 29.10.08 / 00:36 - Uvažuji: je u cíleně multiplayerové hry (navíc odnože singleplayerové verze) relevantním záporem, že chybí single kampaň?
- 28.10.08 / 05:28 - Tak toto je vskutku kouzelná statistika, konečně zase v něčem první (via Tiscali & madbrahmin.cz)!
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.