Postřehy a aktuality
- 25.11.08 / 01:57 - Chlapík, co předvídal ekonomickou krizi (a všichni se mu smáli) a jeho současná předpověď kterou si Obama za rámeček asi nedá.
- 24.11.08 / 21:48 - Tak prý ne 4%, ale 20% her vydělá peníze - první číslo zahrnuje i nedokončené hry.
- 23.11.08 / 16:12 - Guitar Hero jak ho neznáte.
- 22.11.08 / 02:37 - Jak hráči vypadají při hraní?
- 21.11.08 / 19:29 - Eidos se nepoučil a znovu ovlivňoval hodnocení svých her. Chjo.
- 21.11.08 / 11:14 - Intro z nikdy nevydané hry Originu, Bioforge Plus (rok 1995).
- 21.11.08 / 00:37 - Jak se testují Nokie v extrémních podmínkách.
- 20.11.08 / 23:52 - ZX nebo C64? Pravdivý příběh o tom, jak Spectrum vyhrálo jednu bitvu. Skvělé, to píše život.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.