Postřehy a aktuality
- 13.05.09 / 02:02 - Zkoušeli jste Scarygirl? Hodně zajímavá a úctyhodně komplexní flashovka.
- 12.05.09 / 23:52 - Pamatujete si na starý shmup Armalyte (1988 na C64)? Chystá se nová verze a také PC remake (video z něj).
- 12.05.09 / 16:57 - Téma Gamasutry o tom, jak je v herním designu důležité tempo.
- 12.05.09 / 14:45 - Rozhovor s tvůrcem Space Invaders.
- 12.05.09 / 01:17 - Ucelená kolekce odkazů na stránky se starou 8bitovou hudbou z her.
- 11.05.09 / 12:45 - Hezká info grafika ve Wired na téma hlavolamů a logických her.
- 10.05.09 / 11:49 - Další zajímavá knížka o historii videoher a úryvek na Gamasutře o Rogue.
- 09.05.09 / 15:39 - Konami chystá Contra ReBirth pro WiiWare. To zas budou nervy...
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.