Postřehy a aktuality
- 05.06.09 / 19:27 - Vybrané arty z letošního ročníku Into the Pixel.
- 05.06.09 / 19:20 - Logická DS hra Picross 3D vyjde i mimo Japonsko.
- 04.06.09 / 20:41 - Detaily o automatové verzi Metal Gearu. Ale jo, do garáže by se mi to vešlo :).
- 04.06.09 / 13:23 - Shigeru Miyamoto si se zájmem prohlíží PSP Go. Co si asi myslí?
- 04.06.09 / 13:16 - Vyšla nová verze (1.4) slavné freewarovky Icy Tower.
- 03.06.09 / 23:30 - Na E3 se protestovalo proti Dante's Inferno. Čekal snad někdo, že se tahle hra obejde bez komplikací?
- 03.06.09 / 20:43 - Perfect Dark potvrzen na XBLA. Prima, na N64 jsem mu tehdy moc nedal, šance dohnat resty...
- 03.06.09 / 20:37 - Další trápení pro naše mozky v pokračování Echochrome.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.