Postřehy a aktuality
- 29.11.10 / 23:50 - Auto jako herní konzole je nepraktický, ale zajímavý projekt. Startování auta pomocí staré cartridge Ninteda? Bezpečnostní pásy se zabudovanými ovladači? Joystick místo ruční brzdy? To beru!
- 29.11.10 / 20:38 - Funky Lab Rat je 489. puzzle plošinovka s manipulací času, prostoru a gravitace, tentokrát exkluzivně na PSN. Pěkná!
- 29.11.10 / 20:20 - Tvůrce série X-Com Julian Gollop vzpomíná s Eurogamerem. Co asi říká na UFO, v Altaru o něm kdysi vyprávěli "zajímavé" věci.
- 29.11.10 / 10:40 - Prima článek o nerovném boji vývojářů s bugy. Skvělé insiderské lahůdky - první Warcraft málem vyšel bez multiplayeru, v Guitar Hero se mohl objevit obrázek penisu.
- 28.11.10 / 12:05 - Veterán Black Ops Wolfgang Hammersmith se vyjadřuje k poslednímu dílu Call of Duty. Zajímal by mě také jeho názor na ArmA či America's Army.
- 27.11.10 / 18:02 - Rozhovor s vývojářem Move mimo jiné o tom, proč kdysi v Sony odmítli technologii Kinectu. Vzhledem k existenci EyeToy zajímavé, poměrně detailně a odborně tu popisuje obě technologie, výhody a nevýhody Kinectu.
- 27.11.10 / 17:51 - Demo XBLA hry Ilomilo už je podivným způsobem k dispozici, tajný přístupový kód získáte zde, plnou lze přes demo koupit za 800 MSP, ač hra na Xbox Live Marketplace stále není oficiálně dostupná!
- 26.11.10 / 16:55 - Black Friday na Xbox Live přináší atraktivní slevy. Pokud ho ještě nemáte, Splosion Mana za směšných 160 bodů (tedy necelých 40 korun!) rozhodně kupujte!
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.