Postřehy a aktuality
- 26.02.11 / 12:48 - Další výtečný trailer na psycho sociální audiovizuální experiment...pardon, na iOS hru Superbrothers Sword & Sorcery EP. Termín vydání zatím neznámý.
- 26.02.11 / 11:39 - Tajná historie Killzone, vynikající článek 1UP v rámci jejich série Cover Stories. Nechybí concept arty, náhledy design dokumentu a interní pitch video z roku 2004.
- 25.02.11 / 16:28 - Obtíže s obtížností, sloupek Gamasutry. Hry se zjednodušují, roli výzvy ve hrách nyní převzaly achievementy.
- 25.02.11 / 16:16 - Další party hra na Wii? We Dare od Ubisoftu je ale "trochu" jiná, viz trailer.
- 24.02.11 / 13:30 - Dyad vypadá jako vcelku obyčejná arkáda na PSN, ale podívejte se na video se speciální konstrukcí.
- 23.02.11 / 21:46 - Už zítra vyjde napjatě očekávaná indie adventure Gemini Rue, ode dneška můžete vyzkoušet demoverzi.
- 22.02.11 / 15:45 - Profil šéfa Zyngy Marka Pincuse v rámci článku TOP 50 inovativních firem magazínu Fast Company. Pincus za pět let očekává téměř dvě miliardy hráčů sociálních her a hodlá je zapojit do jejich vývoje.
- 21.02.11 / 18:12 - Jaké bylo první FPS a MMO? A ve které hře se poprvé objevil Easter Egg? Nebo gay postava? PC Gamer připomíná historii.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.