Postřehy a aktuality
- 09.11.11 / 14:12 - Nestačí-li vám ujeté designové nápady falešného Molyneuxe na Twitteru, zkuste GameToilet.
- 09.11.11 / 13:28 - V roce 2012 se těšme na Star Command, iOS/Android projekt s nádhernou grafikou a ambiciózním designem. Šanci prý má i PC!
- 09.11.11 / 11:40 - Bloger Gamasutry přirovnává sociální hry k výherním automatům. Kritické, provokativní, ale vlastně dost trefné.
- 08.11.11 / 13:10 - Profil tatíčka videoher Ralpha Baera v Salt Lake Tribune, včetně rozhovoru. Co říká na dnešní hry? "Je to ostuda."
- 08.11.11 / 13:07 - Wii prý díky Just Dance a dalším casual hrám stále tvoří 45% byznysu Ubisoftu.
- 08.11.11 / 11:05 - Infografika o kanadském herním průmyslu: 41 firem nad 150 zaměstnanců v 35milionové zemi. U nás bez daňových úlev velká nula.
- 07.11.11 / 19:14 - Indie tip! Stealth Bastard, stealth plošinovka od Curve Studios. A to nejlepší? Je zadarmo!
- 07.11.11 / 14:15 - Vysoká obtížnost jako nástroj hratelnosti? Zajímavé téma Gamasutry analyzující Demon's Souls a Ninja Gaiden Black.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.