Postřehy a aktuality
- 13.02.12 / 20:58 - Schafer kritizuje nákladný vývoj na konzole a chválí svobodný vývoj na PC. Konzolový patch prý stojí $40k!
- 13.02.12 / 19:46 - Všem indie pozitivním na vědomost se dává vznik nového webu Hookshot Inc., který píše o všem, co stojí do $15.
- 13.02.12 / 17:03 - Vybraná hodnocení z nového Edge: Final Fantasy XIII-2 5, Star Wars: The Old Republic 8, The Darkness II 7, Kingdoms of Amalur 6, MGS: Snake Eater 3D 8, NeverDead 7. Hodnocení Vita her: Uncharted: Golden Abyss 7, Wipeout 8, Little Deviants 5, Everybody's Golf 7, Reality Fighters 6.
- 13.02.12 / 11:37 - Už zítra na Steamu vyjde Dear Esther, viz oficiální web a recenze na Kotaku. Tohle si nenechte ujít!
- 13.02.12 / 10:40 - Studenti MIT po 50 letech restaurovali Space War na miniaturním počítači. Pěkný příběh.
- 13.02.12 / 10:25 - Databáze stovek starých manuálů ke hrám počínaje Atari 2600. Může se hodit!
- 12.02.12 / 19:51 - 1Up se ptá vývojářů, proč jsou rozpočty na hry zpravidla tajné. Mezi odpověďmi padlo i pár zajímavých čísel - vývoj Borderlands 2 přijde na 30-35 milionů dolarů, u Gears of War to bylo 10-12 milionů.
- 12.02.12 / 19:22 - Sympatický příběh indie vývojáře Jeffa Vogela. Možná znáte jeho RPG hry vydávané pod jménem Spiderweb Software.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.