Postřehy a aktuality
- 24.05.12 / 12:08 - Zajímavý rozhovor s psychologem Mikem Ambinderem, který ve Valve pomáhá zkoumá, analyzuje a ladí design.
- 24.05.12 / 11:07 - Po Německu má Microsoft potíže i v USA a kvůli porušeným patentům mu hrozí zákaz prodeje Xboxu. Kolik to MS bude stát?
- 23.05.12 / 14:47 - Hry na Facebooku stále přicházejí o další a další hráče. CityVille za dva týdny o 3 miliony, daší hry Zyngy alespoň o milion...
- 22.05.12 / 19:33 - GameSpot natočil zajímavý 20minutový dokument o vývoji prvního dílu Mortal Kombat. Jejda, to už je to dvacet let?
- 22.05.12 / 17:50 - V srpnu na GDC Europe přednese Jarek Kolář postmortem Mafie 2. Jsem zvědav, snad se připraví lépe než na GDS 2010 v ČR. Přesněji řečeno - snad bude sdílnější a upřímnější.
- 22.05.12 / 15:05 - Trend posledních let pokračuje a z prvního kvartálu roku se stává druhá herní sezóna. K tradičně silné EA sem své hřy směřují i další - viz BioShock Infinite, Tomb Raider a Alien v roce 2013.
- 22.05.12 / 14:56 - VG247 se zamýšlí nad významem Metacritic. Vydání Diabla 3 bez pre-release recenzí mu dává novou perspektivu.
- 22.05.12 / 11:42 - "What If?" je zajímavá cover story serveru 1Up s alternativním vývojem zásadních událostí herní historie. Co kdyby Square neopustil Nintendo? Co kdyby neexistoval third-party vývoj? Co kdyby Steam neuspěl? Téma poběží celý týden.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.