Postřehy a aktuality
- 04.06.12 / 10:25 - A k Edge 242 ještě vybraná hodnocení: Max Payne 3 7, Diablo III 9, Ghost Recon FS 8, Starhawk 7, Dirt 8, Gravity Rush 8, Resistance BS 4, My Little Hero 4, Spellsword 8 a Velocity 9.
- 04.06.12 / 10:22 - Máte-li iPad, oceníte nový interaktivní Edge, který už není jen PDF verzí papíru. První číslo je navíc zdarma.
- 03.06.12 / 22:46 - Jaká je nejnáročnější cílová skupina pro herní vývojáře? Děti, tvrdí skvělý článek Polygonu.
- 03.06.12 / 21:33 - Pět špičkových indie her (Bastion, Amnesia, Psychonauts, Limbo a S&S EP), jedna lepší než druhá a soundtracky navrch. Nemáte-li je, pátý Humble Indie Bundle je povinnost (část peněz jde na charitu). Ostatně, už vydělal více peněz než předchozí balíčky (právě teď $2,8m).
- 03.06.12 / 21:02 - Líbil se vám trailer na Hitman: Absolution? A připadal vám v pořádku? Z celé řady kritických reakcí vybírám tuhle. Není to snadné čtení (obsahuje odkazy na řadu dalších textů), ale rozhodně stojí za přečtení a za zamyšlení.
- 02.06.12 / 20:02 - Rock Paper Shotgun má skvělý rozhovor s Ronem Gilbertem, nejen o The Cave, ale třeba i o Diablu aj - první a druhá půlka.
- 02.06.12 / 12:23 - Mají vývojáři hry dělat pro sebe nebo pro hráče? Inspirativní sloupek Gamasutry, já jsem spíše v opozici.
- 02.06.12 / 11:48 - Tři flashovky na víkend! Gorrilion, Enigmata Stellar War a Recursion.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.