Postřehy a aktuality
- 03.07.12 / 12:47 - Indie Indy je tu! Dlouhá léta očekávaný remake Spelunky (původní PC verze) na XBLA vychází překvapivě už zítra! Více viz officiální web a hlavně recenze Polygonu (10/10). Váhám, jestli se do toho pustit, obtížnost je podle všeho hodně hardcore...
- 03.07.12 / 00:32 - Sníte o kariéře indie vývojáře? Tenhle příspěvek na blogu Mode 7 (tvůrci Frozen Synapse) je asi to nejepší, co vás může potkat.
- 02.07.12 / 19:23 - Jaká je budoucnost vývoje AAA her? Odpověď bude celý týden hledat rozsáhlé téma Polygonu. Spousta zajímavých čísel.
- 02.07.12 / 18:02 - Vybraná hodnocení z nového Edge: Lollipop Chainsaw 7, Spec Ops 7, Steel Battalion 6, Game of Thrones 5, Virtua Fighter 5 Final Showdown 9, Heroes of Ruin 6 a Babel Rising 3.
- 02.07.12 / 17:52 - Silver Lining je seriál Joystiqu zaměřený na zajímavé nápady v nepovedených hrách - naposledy se zaměřili na Hydrophobii. Chválím za nápad.
- 02.07.12 / 09:42 - Autor břitké kritiky The Last of Us přiložil pod kotel a kriticky hodnotí současné hry jako takové. Stojí za přečtení.
- 02.07.12 / 09:38 - O víkendu vyšla indie hra Thomas Was Alone (zatím Desura nebo Indiecity, Steam snad brzy). Už jí dohrávám a chystám blog, s nákupem ale netřeba váhat. Skvost!
- 02.07.12 / 00:44 - Skvělé zprávy - Remedy vydají Death Rally z iOS (prý od základu předělané) i na PC. Vyjde 3. srpna na Steamu.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.