Postřehy a aktuality
- 14.08.12 / 18:40 - S piráty se bojovat nedá... a tak jeden indie vývojář vydal svojí hru ve speciální pirátské edici. Zdarma, ovšem s otravnými omezeními. Skvělý nápad!
- 14.08.12 / 16:19 - Ralph Bauer prezentující v roce 1973 (!!) multimediální krabičku, budoucí herní konzoli.
- 14.08.12 / 15:38 - Proslulý a dodnes ceněný multiplayer GoldenEye vznikl na poslední chvíli a bez vědomí managementu Rare a Nintenda, jeho vývoj trval pouhý měsíc.
- 14.08.12 / 13:10 - PopCap se podělil o deset designových "triků", s nimiž uspějete ve vývoji casual her.
- 14.08.12 / 13:10 - Vybavíte si ještě Gizmondo, zoufalý pokus o handheld? Eurogamer si vzpomíná velmi dobře a získal zajímavé svědectví insiderů. Dlouhé, ale poutavé čtení!
- 10.08.12 / 11:29 - Zábavný článek Cliffa Bleszinskiho o tom, jak diskutovat a argumentovat při vývoji her. Spousta vtipných hlášek, pobaví nejen vývojáře.
- 10.08.12 / 10:40 - Majitel tří floridských herních obchodů nabízí svůj "život" (obchody, sklady, ale i byt, auta a veškerý další majetek) za $3,5 milionů. Za kolik by svůj život asi dražil Martin Schovanec z Xzone?
- 10.08.12 / 10:24 - Co na kolaps akcií Zyngy říkají její údajní zaměstnanci - hodně zajímavé odpovědi na Quoře. Tady je ta nejlepší, kterou autor zřejmě smazal.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.