Postřehy a aktuality
- 28.08.12 / 15:52 - Příběh Psygnosis z paměti hlavního designéra Wipeoutu, Nicka Burcomba. A že si pamatuje skvělé historky! Jaká byla hlavní inspirace pro vývoj Wipeoutu? Mario Kart hraný při poslechu trance nahrávky.
- 28.08.12 / 11:35 - Sony v září vydá nádhernou knihu The Art of Journey. Viz zajímavé desetiminutové video.
- 27.08.12 / 18:15 - Jedna z nejočekávanějších indie her Spy Party prošla výrazným faceliftem. Konečně vypadá k světu, tohle bude megahit.
- 27.08.12 / 18:06 - Čínské MMO Dungeon & Fighter hrály současně rekordní 3 miliony hráčů. Pro srovnání, poslední Call of Duty na Xbox Live hrála ve špičce asi polovina.
- 27.08.12 / 15:15 - Čtyři důvody, proč uspěl Minecraft, čtyři rady hodné inspirace. Vývojáři čtěte, jednejte a třeba taky prodáte 7 milionů kusů.
- 27.08.12 / 10:34 - Už pozítří na Steamu vyjde gothická lo-fi indie hra They Bleed Pixels, která zjevně vychází z principů Super Meat Boye. Viz trailer a oficiální web.
- 26.08.12 / 17:37 - Zaměstnanci Blizzardu dostávají po pěti letech meč (jeden je teď na prodej!), po deseti štít a po patnácti prsten. Letos první vývojář oslaví 20 let... co ho asi čeká?
- 25.08.12 / 13:19 - Ke koupi (alespoň tedy v USA, z Evropy se mi to nedaří) už je dokument Tetris Masters a podle recenze GameLife rozhodně stojí za vidění.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.