Postřehy a aktuality
- 28.01.13 / 13:17 -
Na VentureBeat konečně zveřejnili i závěr rozhovoru s Cliffem Bleszinskim - čtěte první, druhou a třetí část. Čtivé interview s člověkem, který toho má hodně co říct. Co bude dělat? Co si myslí o fotbale? A konkurenčních střílečkách? Plus mnohem víc.
- 26.01.13 / 19:16 -
Automat Gun Slinger z roku 1983, úsměvná a trochu také děsivá vzpomínka na to, do čeho hráči házeli čtvrťáky před 30 lety.
- 25.01.13 / 20:12 -
Designér Keith Burgun napsal pro Gamasutru kritiku achievementů a navrhuje jejich alternativu.
- 25.01.13 / 00:14 -
Reportáž Polygonu z návštěvy Bungie. Halo nehraju, ale tohle vypadá jako zajímavé dlouhé čtení na víkend.
- 24.01.13 / 21:19 -
Jaká je budoucnost designu (možná nejen) casual her? Bude se přizpůsobovat chování a skillu hráče, píše PA Report.
- 24.01.13 / 20:59 -
Rozhovor s Jasonem Rubinem o problémech THQ a posledních dnech před krachem. Šikovný chlapík, škoda, že nedostal na záchranu víc než těch 8 měsíců.
- 24.01.13 / 20:52 -
Pokud taky obdivujete design Polygonu, čtěte fascinující detailní článek o jeho vzniku. Designová lahůdka.
- 23.01.13 / 22:20 -
Jak dopadlo rozprodání THQ. Např. značka Homefront koupena za $500k, ale zásadní je jedno, Relic má Sega za $26.6m, o fous před Zenimaxem.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.