Postřehy a aktuality
- 05.01.14 / 21:42 -
Ben Kuchera se z PAR přesunul na Polygon a začal výbornou analýzou úspěchu Day Z.
- 05.01.14 / 20:23 -
Rozhovor Edge s art directorem GTA 5: Rockstaru v médiích nemluví často, ale když už k tomu dojde, stojí to za to.
- 05.01.14 / 19:54 -
Eurogamer oslovil vývojáře a zeptal se jich na jejich hru roku 2013. Nejen Peter Molyneux volí Grand Theft Auto 5.
- 25.12.13 / 22:29 -
A znovu Kotaku: There Are Special Effects Artists In Video Games Too, You Know.
- 25.12.13 / 22:21 -
Programátor Dyad analyzuje zdrojový kód Doom3 a hodně no chválí. Fajn článek Kotaku.
- 20.12.13 / 00:14 -
Bohemia Interactive prodali za 24 hodin 172 tisíc kopií Day Z, což odpovídá zhruba 5 milionům $ obratu. Moc pěkně!
- 18.12.13 / 15:55 -
Vybraná hodnocení z nového Edge: Killzone Shadow Fall 6, Ryse 6, Forza Motorsport 5 7, Dead Rising 3 8, NFS Rivals 7, Killer Instinct 7, Knack 3, Resogun 8, Bravely Default 8.
- 16.12.13 / 22:34 -
Komunitě Cutting Room Floor se věnuje téma Edge o nepoužitých/odstraněných featurách her.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.