Postřehy a aktuality
- 22.01.16 / 12:47 -
Švédská mobilní puzzle hra Twofold Inc. vypadá na další mobilní hit. Vychází příští týden na iOS a Android.
- 22.01.16 / 12:42 -
V Amsterdamu otevírá The Arcade Hotel, hotel určený pro hráče. Amsterdam... ano, tam to dává smysl!
- 21.01.16 / 20:32 -
Nový patch do Life is Strange přidává Director's Commentary. Sice jde ve skutečnosti o hodinové video, ale přesto, u téhle hry nepochybně bude stát za to.
- 20.01.16 / 17:50 -
Příběh jednoho 16letého vývojáře, jehož hře zajistil publicitu Reddit. Nutno říct, že zaslouženě, vypadá skvěle!
- 19.01.16 / 15:53 -
Zajímavá analýza konzolových exkluzivit a konkrétně Rise of the Tomb Raider s časově omezenou exkluzivitou na XO. Pachter odhadl, že Microsoft zaplatil Square $20m (+cca totéž v reklamě), jiný analytik tvrdí, že na tom výrazně prodělal. Zmíněny zajímavé odhady a čísla.
- 19.01.16 / 15:27 -
Ke Kickstarteru Thimbleweed Parku jsem měl své výhrady, ale hra bude skvělá. Teď už je to jisté, viz video prvních 18 minut.
- 19.01.16 / 00:08 -
Historie jednoho specifického subžánru, závodů motokár. Fun fact: mezi lety 1999 a 2001 jich vyšly dva tucty!
- 18.01.16 / 23:59 -
50 nejzásadnějších PC her podle PC Gameru + komentáře Carmacka, Meiera, Garriota, Spectora a dalších vývojářů.
Právě hraju
Viděl jsem
Sherlock 3. série (60%, druhý díl jsem ani nedokoukal, ale ani dva další mě nepřesvědčily)
Red 2 (60%)
Grandhotel Budapest (80%)
American Hustle (50%)
Slyšel jsem
Četl jsem
- Haruki Murakami - Na jih od hranic, na západ od slunce
- Sebastian Faulks - Peklo pro zvané (na Fleminga to nemá, ale slušné)
- Felix Francis - Mrtvý dostih (táta psal líp a Moserová mnohem lépe překládala)
- Gagarin, pravda o legendě
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.