Postřehy a aktuality
- 11.03.14 / 21:32 -
PCG zajímavě o tvobě Counter-Strike mapy Crown (první ze tří částí). Hezky jsem si u toho zavzpomínal na časy Entryway, DM2 či Q3DM17.
- 11.03.14 / 21:24 -
Jedna z mála her, které se mi líbí na Xbox One, je Below, viz vynikající preview Game Informeru. Release date neznámý.
- 11.03.14 / 21:11 -
Tvůrce Flappy Bird Dong Nguyen konečně zveřejnil svůj příběh, pohovořil s Rolling Stone. Kvalitní čtivo.
- 10.03.14 / 22:11 -
Výtečný příběh strastiplného vývoje hry Singularity. Na to, jak slušná to byla hra, je to až neuvěřitelné...
- 10.03.14 / 21:35 -
Humble Bundle postmortem od autora Monaca: 3/4 nákupů bylo nadprůměrných, z 370 tisíc prodaných exemplářů si hru aktivovalo jen 270 tisíc, běžné prodeje na Steamu bundle nijak neovlivnil, distribuce revenue zůstává víceméně defaultní (65% vývojáři, 20% charita...), zisk pro vývojáře byl 215 tisíc $, tedy cca 10% z celkově "vybundlované" částky.
- 10.03.14 / 20:48 -
Další z řady článků o kvalitním příběhu a psaní ve hrách? Tenhle je ale nezvykle (trefně) zaměřen na drobné texty.
- 10.03.14 / 20:30 -
Jak probíhá interní náborový systém v Nintendu? Fascinující pohled na fungování japonské firmy se stoletou tradicí.
- 10.03.14 / 19:44 -
Jak fungují ratingové agentury jako ESRB nebo PEGI? Pro indie vývojáře často zoufale byrokraticky a nejednotně.
Právě hraju
Viděl jsem
- Tři dny Kondora (80%, Topolánek má dobrý vkus, tenhle film hravě obstojí i po 33 letech)
- Transsiberian (50%, rádoby psychologická nuda, ale o téhle cestě sním už dlouho)
- Quantum of Solace (70%, Casino se mi líbilo víc, ale skvělý Craig tentokrát i ten slabší příběh zachránil)
- Tahle země není pro starý (80%, mrazivě brutální westernová atmosféra)
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 10 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
2 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
3 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
5 | 28 | 29 | 30 | 31 |