Postřehy a aktuality
- 28.07.14 / 20:56 -
Kotaku hezky zavzpomínalo na Unreal, zejména na alieny, které Epic tehdy náramně trefil. Vzpomínáte na první setkání se Skaarjem?
- 27.07.14 / 22:22 -
Čtenáři Polygonu poslali serveru své staré herní fotky z dětství. Kouzelná kolekce.
- 27.07.14 / 21:02 -
Fotky z Valve, září 1998.
- 25.07.14 / 16:34 -
Deset benefitů hraní her: zdařilé video.
- 24.07.14 / 21:51 -
Tradičně skvělý Rami Ismail z Vlambeeru a jeho hodinová přednáška na Gamelabu. Must-see nejen pro indie vývojáře...
- 24.07.14 / 13:09 -
Stará tisková kampaň na první Quake, 1996. To byla doba, kdy ještě marketéři měli koule a brali kvalitní drogy.
- 23.07.14 / 20:35 -
Chcete se naučit hrát bojovky a jste úplně marní? Čtěte návod na Polygonu, jde o úryvek ze zdarma dostupné knihy.
- 22.07.14 / 23:11 -
Ron Gilbert vyhrabal další dokumenty z vývoje Maniac Mansion, tentokrát původní návrh designu (z února 1986). Lahůdka.
Právě hraju
Viděl jsem
- Přepadení vlaku z Pelhamu (70%, pár scén to trochu pokazilo, ale celkově slušné)
- Piráti na vlnách (70%, za skvělou hudbu)
- Thick as Thieves (40%)
- Juno (80%, milý film o tom, že život není legrace)
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 10 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
2 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
3 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
5 | 28 | 29 | 30 | 31 |