Postřehy a aktuality
- 01.10.12 / 18:27 - LA Times o filmových skladatelích, kteří stále častěji vytváří herní soundtracky a neohrnují nad nimi nos.
- 01.10.12 / 17:26 - Tajemství úspěchu World of Warcraft - není co dodat, výtečný sloupek GI.biz.
- 29.09.12 / 19:25 - Venture Beat zkouší nový model "trojnázoru" (v angličtině ještě lépe "threeview") na jednu hru. Borderlands 2 hodnotí kritik, analytik (ano, ten) a akademik.
- 29.09.12 / 12:37 - FIFA 13 na Wii (a zřejmě i na PS2 a Vitě) je až na soupisky a dresy zcela totožná s FIFA 12 (viz fotogalerie). Že se nešťourali v hratelnosti tak nějak chápu, ale že je naprosto totožný i interface a menu grafika, to je dost smutné. A drzé, milá EA.
- 28.09.12 / 10:14 - Co dělá programátor? No ne, vážně, víte, co opravdu dělá programátor hry? Zajímavý rozhovor s Joshem Markiewiczem z Epicu.
- 28.09.12 / 10:03 - Wired píše o World of Warcraft a jeho ústupu ze slávy. To označení "golf for geeks" je fakt trefné...
- 27.09.12 / 19:09 - Profil Creative Assembly, nejstaršího fungujícího studia v UK. Creative Assembly je klenotem Segy, je dobře, že do něj zjevně příliš nezasahují.
- 27.09.12 / 13:07 - Rozhovor s Ann Lemay, scénáristkou BioWare. O práci scénáristy, specifikách psaní pro hru, procesech v BioWare aj.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 11 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | ||||
2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
3 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
4 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
5 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |