Postřehy a aktuality
- 18.10.12 / 20:14 - Zajímavá case study o chování sociálních hráčů. 85% hraní vzdalo po prvním dni, nejvíc se za IAP utrácí v pátek a sobotu, přestože se v tyto dny hraje nejméně. To ten chlast!
- 18.10.12 / 11:11 - Jak obtížný byl/je vývoj pro jednotlivé konzole od N64 po PS3.
- 17.10.12 / 22:14 - Memory of a Broken Dimension je vizuálně nejoriginálnější hra poslední doby, viz video a podrobný rozhovor.
- 17.10.12 / 22:01 - Notch, Chet Faliszek, Chris Taylor, Jon Hare a další vývojáři (a novináři) se podělili o svoje vzpomínky na hraní prvního Dooma. Nedá se nic dělat, jdu ho nainstalovat... ;-).
- 17.10.12 / 21:34 - Jak vypadá pracovna hudebního skladatele? Verge se podívalo k Jasonu Gravesovi, který skládá soundtrack Dead Space 3 (za sebou má také F.E.A.R. 3).
- 17.10.12 / 20:37 - Chris Donlan z EG.net si zahrál LA Noire s otcem, který v Los Angeles ve 40. letech vyrůstal. Úžasný článek.
- 17.10.12 / 19:31 - 1Up se celý tento týden ve speciálu věnují velkým herním záhadám. Řada zajímavých článků.
- 15.10.12 / 19:28 - Rozhovor s Johnem Tobiasem, jedním z hlavních vývojářů Mortal Kombatu. "K" místo "C" v názvu hry bylo kvůli trademarku, původně se také uvažovalo o licenci Van Damma.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 11 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | ||||
2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
3 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
4 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
5 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |