Postřehy a aktuality
- 29.10.12 / 11:30 - To si takhle pirát stáhne indie novinku Hotline Miami, nefunguje mu, ozve se na fórech a... vývojář mu poradí a požádá o opravu torrentu, aby hru i ostatní piráti měli funkční.
- 28.10.12 / 21:16 - Kotaku boduje vynikajícím making of X-Men Destiny. Dlouhé, ale skvělé čtení o tom, co je v herním byznysu také možné. Kromě vyprávění o vývojářském pekle tu je potvrzeno, že se v Sillicon Knights pokoušeli o vývoj Eternal Darkness 2.
- 28.10.12 / 20:35 - Vydaly se závodní hry správnou cestou (F2P s prémiovým obsahem)? Tomuto žánru se blogeři a herní weby často nevěnují, o to cenější sloupek to je.
- 28.10.12 / 19:53 - Pět nejděsivějších PC her všech dob podle PC Gameru.
- 25.10.12 / 23:07 - Rozhovor PlayStation Blogu s vývojářem Syphon Filter. Další skvělá vzpomínka, viz také starší díly.
- 25.10.12 / 22:37 - I indie hry mají sezónu, venku je Mark of Ninja, Hotline Miami, Giana Sisters, Deadlight (vše na Steamu) a Incredipede, za týden vyjde Pid. Vše PC, jasný nákup.
- 25.10.12 / 11:43 - Čerstvě spuštěný herní server Polygon zveřejnil výtečnou reportáž z testování Halo 4 v laboratořích Microsoftu.
- 24.10.12 / 15:37 - A z podobného soudku článek o tom, jak jsou tutorialy někdy na škodu (FTL!) a učení se pravidel je součást hratelnosti.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 11 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | ||||
2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
3 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
4 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
5 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |