Postřehy a aktuality
- 03.11.12 / 19:49 - Další nešťastný vývojářský příběh o nekompetentním vedení herního studia - jak to bylo s Homefrontem?
- 02.11.12 / 16:20 - Dishonored se měla původně točit kolem ninjů, později to měla být hra s nadpřirozeným vrahem ve steampunkovém světě.
- 01.11.12 / 09:32 - Dlouhý rozhovor Wired s Peterem Moorem z EA. Free to play, Gamestop, PC gaming, budoucnost her...
- 31.10.12 / 10:08 - A další článek o firemní struktuře Valve. Vydat produkt se může rozhodnout prakticky kdokoliv (třeba i sám!), jak se přijímá a vyhazuje atd.
- 30.10.12 / 22:57 - LucasFilm se bude pod křídly Disneye koncentrovat spíše než na tradiční hry na sociální a mobilní gaming. Radost z toho mají snad jen v pražském Disney Mobile. Mají šanci, že si sáhnou na Star Wars. Asi dost malou, ale přesto šanci. Na druhou stranu fakt, že budou konzolová práva licencovat, vzbuzuje opatrný optimismus. LucasArts toho v poslední době moc nepředvedli.
- 30.10.12 / 19:50 - Staré adventury a tablety se zdají být přirozeným spojením. Sledge sepsal na blogu High Voltage nadšené dojmy ze ScummVM na Nexusu 7. Tohle na iOS bez jailbreaku nespustím, nebo ano?
- 30.10.12 / 10:28 - Designed for Danger je neoficiální free kampaň osmi úrovní do Portalu 2. Ještě jsem nehrál, ale vypadá to slibně!
- 30.10.12 / 10:11 - Ještě doplním ke kauze Eurogamer vs. Wanwrightová. PA Report vysvětluje specifika britského "libel" zákona.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 11 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | ||||
2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
3 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
4 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
5 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |