Postřehy a aktuality
- 17.11.12 / 00:43 - Jak hraní s dětmi pomohlo k vývoji lepších her? Pro mě osobně hodně inspirativní blog post Kyla Kulyka.
- 16.11.12 / 11:15 - Ať už si o Angry Birds myslíte cokoliv, vizuál Star Wars dílu si zaslouží velkou poklonu - viz krátký článek Verge.
- 16.11.12 / 09:46 - Známe program konference GDS 2012 konané v prosinci v Praze. Vypadá to hodně našlapaně, nenechte si ujít!
- 13.11.12 / 19:47 - Služba Plus bude pro majitele Vity aktivní od příští středy, zdarma k předplatnému Uncharted, Gravity Rush a dvě menší hry. Vše v rámci stejného programu jako PS3, tedy extrémně výhodně!
- 13.11.12 / 09:55 - Velmi podrobná timeline zmínek o Half-Life 2 Episode 3 od roku 2006. K smíchu i pláči zároveň.
- 13.11.12 / 09:37 - Zkušenosti českého vývojáře s pirátstvím na Androidu a iOS. Sakra, vždyť ty aplikace stojí pár korun, co je tohle za svět?
- 13.11.12 / 09:13 - Trefný sloupek Penny Arcade o NPD reportech, které nesledují online prodeje a jsou tak stále méně relevantní. Uvádí zajímavá čísla XCOMu (114k prodaných v retailu, střídmým odhadem 280k online) a zaujalo i vyjádření EA, které už NPD čísla nesleduje. Pokud vím, podobně se postavili EA Czech k číslům GfK - v rámci úspor odběr odhlásili.
- 11.11.12 / 16:37 - Jaké je tajemství úspěchu Tetrisu? Skvělá analýza z pera psychologa Toma Stafforda. Fenomén Zeigarnik Effect je vskutku pozoruhodný...
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Uživatel:
Registrovat
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Play Forever je osobní „deník“ věnovaný názorům a postřehům jeho autora (nejen) na téma počítačových her a videoher. Play Forever není výdělečný projekt s velkými ambicemi. Právě naopak, píšu si tu o čem chci a jak chci, se záměrem podělit se o svoje názory. Vedle uspokojení mé grafomanské posedlosti bych rád vytvořil komunitu lidí, kteří sice nemusejí mít stejné názory jako já, ale mají se mnou společný zájem o fenomén videoher a jsou schopni se nad nimi zamyslet nejen jako nad nástrojem k ukrácení volného času. Teprve čas ukáže, zda se to podaří.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 11 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | ||||
2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
3 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
4 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
5 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |