Postřehy a aktuality
- 20.04.13 / 14:06 -
Autor příběhů System Shock, Thief či Dishonored píše na Polygonu o své kariéře a získaných zkušenostech. Fascinující čtení.
- 20.04.13 / 13:55 -
Přečtěte si rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Bránách Skeldalu a podpořte mobilní port na Startovac.cz.
- 20.04.13 / 13:20 -
Vývoj Heavy Rain údajně stál $22m, včetně marketingu a distribuce byly náklady $40m, příjmy Sony cca $100m. Pěkný zisk!
- 19.04.13 / 13:37 -
25 indie her, které stojí za to sledovat. Hutný seznam, nemálo her jsem dosud neznal.
- 19.04.13 / 11:39 -
Velký experiment Petera Molyneuxe pokračuje, do Curiosity byly implementovány IAP a lze také platit za VRÁCENÍ kostiček.
- 18.04.13 / 15:35 -
Kdyby Ron Gilbert dostal šanci udělat nový díl Monkey Islandu, vypadal by takhle. Shut up and take my money.
- 18.04.13 / 10:56 -
247 Missiles od Cinemaxu je na iOS dočasně zdarma. Vcelku povedený klon Missile Command, vyzkoušejte!
- 18.04.13 / 10:27 -
Profil studia Supercell ve Forbesu. Denní obrat $2,4m, denně 8,5m hráčů? Clash of Clans fakt frčí. A tajemství úspěchu? "Je to jednoduché - prostě vytvořte skvělou hru, do které se lidé zamilují," říká šéf Supercellu. Dobrá rada nad zlato!
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 10 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
2 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
3 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
5 | 28 | 29 | 30 | 31 |