Postřehy a aktuality
- 04.10.13 / 09:40 -
Progamingové téma Verge o streamovací video službě Twitch, která z videoher udělala divácky vděčný sport.
- 03.10.13 / 20:09 -
Dokonce i s instalací her si dávali před lety vývojáři práci. YouTube video instalace Broken Swordu.
- 03.10.13 / 16:18 -
Vzpomínka na MUDy, textové MMORPG, které frčely v 70 a 80. letech, ale zahrát si je můžete dodnes. Článek v češtině.
- 03.10.13 / 15:46 -
Zajímají-li vás taje level designu, tento rozcestník na blogu Critical Distance je plný zajímavých odkazů. A ještě k tématu - Dan Taylor píše na Gamasutra blogu o deseti pravidlech dobrého level designu (včetně příkladů).
- 03.10.13 / 15:39 -
"Tetris boss" Henk Rogers vzpomíná s Wired na Hiroshi Yamauchiho, nedávno zesnulého šéfa Nintenda. Fascinující čtení.
- 27.09.13 / 18:18 -
Polygon se v tématu vrací k historii Apogee, firmy která předběhla čas. Tehdy se jen indie hrám říkalo shareware.
- 25.09.13 / 12:22 -
Synot pokračuje v herních investicích, po Madfinger přispěl $250k na pražský herní start-up Flow Studio a jejich Leap Motion projekty.
- 25.09.13 / 12:11 -
Dennis "Thresh" Fong vzpomíná na počátky progamingu. Kdysi vyhrál Carmackovo Ferrari, vzpomínáte?
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 10 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
2 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
3 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
5 | 28 | 29 | 30 | 31 |