Postřehy a aktuality
- 03.11.13 / 22:54 -
Jak efektivně vyprávět příběh ve hře? Je to věda, ale tenhle článek se tomu snaží přijít na kobylku. Skvělé čtení!
- 02.11.13 / 20:53 -
Proč jsou herní vydavatelé tak tajemní, pokud jde o rozpočty na vývoj her? Starší článek 1Up.
- 29.10.13 / 18:00 -
Peter Molyneux se pochlubil jedním prototypem, který nedokončili v Lionheadu. A lidi, Survivor zní fakt skvěle.
- 28.10.13 / 22:37 -
Fascinující zpověď designéra Civilizace V o jeho projektu hardcore strategie pro PC a tablety. Skvěle o mobilním UX.
- 28.10.13 / 22:27 -
Web IndieStatik vybral z 656 přihlášek na IGF 50 nejslibnějších indie her, o kterých jste ještě neslyšeli.
- 28.10.13 / 20:36 -
Zamyšlení Edge nad survival horory a jejich nynější krizí. Zájemci o žánr sledujte i blog autora.
- 28.10.13 / 11:11 -
Vybraná hodnocení z nového Edge: Beyond, 5 Card Hunter 8, Pokemon X/Y 8, Rain 5, Sonic Lost World 4, Wii Party U 5, Sokobond 9 a Ookibloks 8.
- 22.10.13 / 22:07 -
Jak vypadá 30letý design document King's Quest? V reportáži Wired najdete také další artefakty Sierry.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.
<< 10 / 2024 >> | |||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
2 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
3 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
5 | 28 | 29 | 30 | 31 |