Archiv postřehů a aktualit:
|
Díky probíhajícímu soudu lze nahlédnout do vydavatelského kontraktu mezi EA a 38 Studios na Kingdoms of Amalur. |
|
Vybraná hodnocení z nového Edge: Mario Maker 9, Mad Max 6, Volume 7, Tearaway Unfolded 7, Forza Motorsport 6 8 a Disney Infinity 3.0 7. |
|
Eurogamer o novém oddělení Ubisoftu. Fun House je jakási interní investiční divize vyhledávající zajímavé nápady uvnitř firmy. |
|
Magazín Vice o hrách a závislosti na nich. Psáno bývalým uživatelem heroinu, takže o tom nejspíš něco ví. |
|
Rozhovor s autory příběhu Until Dawn, jehož scénář má 10k stran. Bez spoilerů, ale oceníte jen pokud jste hráli. |
|
Chris Huelsbeck vydal první kolekci svých starých nahrávek, SID Anthology 1. Zdarma k poslechu na Bandcampu. |
|
Když něco děláte, dělejte to pořádně. Fascinující blog o tom, jak vznikaly zvuky do SOMA. Na hře je to hodně znát. |
|
Další zdroje potvrzují, že Konami končí s AAA. Smutné, ale střízlivým pohledem - byl vůbec MGS ziskový? A jak moc? |
|
Co dělá dobrého herního designéra podle Shigeru Miyamota? Citace ze staršího rozhovoru: You need to know what people find fun and interesting in life generally. You’ve got to try a lot of things yourself. Sports, music, anything is okay, just so long as you expand your own horizons." |
|
Anonymní vývojář F2P her vypráví o tom, co všechno o svých hráčích vědí a jak s informacemi nakládají. Crazy shit! "You spend enough money, we will friend you. Not officially, but with a fake account." |
|
A zase jedna z vděčných podivuhodných reportáží z japonských videoheren (včetně videa). |
|
Profil Nolana Northa, asi nejznámějšího hlasu z videoher. A zároveň zajímavá reportáž z nahrávání motion capture. |
|
Úžasný článek o tom, jak hry (zde WoW) mohou být životní inspirací a motorem kariéry. Autor je designér Spotify. |
|
Včera BBC odvysílala kontroverzní snímek Gamechangers o Rockstaru a GTA. Ke stažení vy-víte-kde. |
|
Co dělají boháči v Elite Dangerous? Zábavný článek o tamních miliardářích a jejich vrtoších i starostech. |
|
A to jste věděli, že má NBA 2K16 příběhový mód, který vytváří Spike Lee? No, asi jste to ani vědět nechtěli, pardon. |
|
Eurogamer (a respektovaná "rubrika" Digital Foundry) analyzuje Apple TV a jeho schopnost/šanci uspět jako herní přístroj. |
|
Za zpřístupněním starých her na GOGu je často hodně náročná fáze hledání majitelů práv - třeba v případě Forgotten Realms. |
|
Některé hry se vám dostanou pod kůži víc než jiné, píše Playboy. Fajn text, ale myslím, že tohle je nejen o hrách, ale hodně i o věku hráče. |
|
Nintendo si za šéfa vybralo člověka z byznysu/financí. Moudré, ale když vidím tu fotku... Iwatovo "srdíčko" mi bude chybět. |
|
Indie vývojář hovoří o zkušenosti s YouTubery. Jeden populární prý za coverage hry žádal cca 20 tisíc dolarů. Síla. |
|
Indie vývojáři, pozor! Epic volně zpřístupnil veškeré obrazové i zvukové assety z Infinity Blade. Velmi velkorysé! |
|
Něco pro hradečáky! V říjnu tam filharmonie zahraje videoherní koncert. Theme z Forzy, Star Citizen, Sim City, Civilization IV... |
|
I přes levnější Polsko stál vývoj a marketing třetího Zaklínače 81 milionů dolarů. |
|
Jaká je budoucnost adventur? 15minutové video probírá některé inovativní herní mechaniky z chystaných adventur. |
|
PewDiePie je první YouTuber, který překonal hranici 10 miliard shlédnutí svých videí. Šílené numero. Holky, probuďte se ;). |
|
Shigeru Miyamoto hovoří o designu prvního levelu Super Maria a dalších designových rozhodnutích. Poučné. |
|
Wired srovnávají YouTube Gaming s Twitchem a novinku docela chválí. |
|
Vybraná hodnocení z nového Edge: MGS V: The Phantom Pain 9, Everybody's Gone to the Rapture 9, Until Dawn 7, Devil's Third 3, Submerged 3, Beyond Eyes 6 a Rocket League 8. |
|
Pěkný kompaktní handheld od kutila Love Hulténa, krásná ruční práce. |
|
Kotaku o neustálých zpožděních ve vývoji Star Citizen. Jsem sám, komu tohle zapáchá, nebo je Roberts fakt perfekcionista? |
|
Skvělý profilový rozhovor s Fredrikem Westerem, šéfem Paradox Interactive. |
|
Na neděli smutné čtení. Simon Parkin o úmrtí hráče v asijské herně a vůbec o fatálních následcích lásky ke hrám. |
|
Analytici odhadují, že Nintendo potichu zrušilo své plány v rámci iniciativy "Quality of Life". |
|
Deset nejsmutnějších momentů v Metal Gear sérii. |
|
Jedním z největších průšvihů v historii Nintenda byl Virtual Boy. Přečtěte si jeho fascinující příběh. |
|
"Winners Don’t Use Drugs!" Pamatuje tuhle agitku ve starých arkádových hrách? Tady je příběh jejího vzniku. |
|
Sky Sports používají pro televizní analýzu data z Football Manageru. |
|
Jsou snad vývojáři a celá herní branže příliš tajnůstkářští? Ne tak docela. |
|
Další mobilní hit? Akční co-op RPG Monster Strike vydělává $4,2m denně, a to prakticky výhradně v Japonsku. |
|
Broken Sword a 25 let Revolution: Zajímavý příběh hned v úvodu. Nechybělo mnoho a všechno bylo jinak... |
|
USGamer o návratu mechanických herních klávesnic. Skvělý a vyčerpávající článek. |
|
Víte, jaké je nejsledovanější herní video na YouTube? Docela překvapení a zajímavý příběh. |
|
Simon Parkin píše o hře s velmi smutným námětem. That Dragon, Cancer je o rodině, které zemřel syn na rakovinu. |
|
Sám Warren Spector se pustil do analýzy Telltale "her". Proč tak dobře fungují? |
|
Jaké jsou zkušenosti vývojářů s refundacemi na Steamu? V zásadě pozitivní, razantní zneužití se nekoná. |
|
Nové hry do PlayStation Plus oznámeny a tak si přečtěte i výborný Kucherův článek k tématu na Polygonu.P |
|
Tomu říkám sázka! Za 30 dní sehnat všechny vydané NES hry. Bez internetu! A přesně o tom je dokument Nintendo Quest. |
|
Vybraná hodnocení z nového Edge: Her Story 9, The Magic Circle 7, The Swindle 7, Yatagarasu 7, Rise of Incarnates 6, Fallout Shelter 5 a Tembo Badass Elephant 5. |
|
Fascinující Brazílie s herním trhem pokřiveným dovozní daní. Dodnes se tu prodává 150k 8bit Master Systemů ročně! |