Archiv postřehů a aktualit:
|
Rayman Legends vychází už v pátek a je na co se těšit. Edge dal 9/10, Polygon 8,5/10, IGN 9,5/10 a Eurogamer dokonce 10/10 (viz sumář z recenzí). |
|
Emulátor Mega Drive v browseru, stovky her. Séééégáá! |
|
144 kusů hry prodáno, 50030 zpirátěno, takový také umí být Android. Zajímavý blogpost na Gamasutře o hře Gentlemen. |
|
Polybius od Jamese Houstona aneb když spolu "zpívá" Mega Drive, C-64, floppy disky i harddisky. Nostalgie! |
|
Dnes je FIFA pilířem EA, ale jak to bylo v roce 1993? Fascinující Making of FIFA International Soccer z Mega Drive. |
|
Hudba inspirovaná hrami #2, A Retrospective by Starpilot. |
|
Někdy můžete udělat všechno špatně, ale stejně vyděláte půl milionu dolarů. Stačí, když vás náhodou "fíčruje" Apple - viz Making of Great Little War Game. |
|
40 lajn v Tetrisu pod 20 vteřin? Co je tohle za psychopata, proboha. Neuvěřitelná frajeřina... |
|
New Star Soccer už jistě znáte, teď se seznamte s jeho tvůrcem, Simonem Readem. Skvělý a inspirativní příběh indie vývojáře. |
|
Včera na Steamu vyšla dystopická indie adventure Papers, Please. Má hodně originální námět, podívejte se na trailer! |
|
Krátký rozhovor s Viktorem Kislyim, šéfem Wargamingu. Celosvětová průměrná revenue je $7 měsíčně na aktivního hráče. |
|
Takezaki ze Segy o důvodech krachu Dreamcastu. To by zasloužilo podrobnou analýzu, prsty v tom mělo i pirátství aj. |
|
V rámci Evil Game Design Challenge navrhl Greg Costikyan úpravy Super Maria tak, jak by hru nejspíš udělala Zynga. |
|
Edge krátce zavzpomínal na Bullworth Academy a městečko z Bully: . Taky rád vzpomínám, nedoceněná hra... |
|
Vesmírná indie adventure MirrorMoon stojí za pozornost, minimálně esteticky je to hodně slibné. |
|
Po čase dnes vyšla zajímavá hra na XBLA, Polygon dal Brothers 9/10. Ještě v létě i na PlayStation a Steamu. |
|
Výborný článek Games.cz o novém Raymanovi a studiu Ubisoftu v Montpellieru, které ho vyvíjí. Těším se velmi! |
|
eSport na Olympiádě? Bez šance, píše KillScreen. Pro mě je to sice absurdní představa, ale kdo ví, za 50 let...? |
|
A k Číně ještě vydařené téma Eurogameru na téma tamní specifické herní kultury. |
|
Čínská armáda má po vzoru America's Army svou vlastní "oficiální" FPS. Včetně mise o sporné území proti Japonsku. |
|
Jesse Schell kontroverzně o next-genech a Xboxu: "There's one mistake that they make. Listening to their customers." Podle Schella Microsoft udělal ustoupením ze svých původních plánů s Xboxem chybu. Tyto chyby brzdící inovaci prý dělají velké firmy často. |
|
Making of Star Foxu patří mezi nejzajímavější kutilsko-vývojářské příběhy, které jste kdy četli. |
|
25minutový vývojářský komentář Johna Carmacka k Wolfensteinu 3D. |
|
12 her, jejichž hlavním smyslem byl product placement na jídlo či nápoje. Slušná přehlídka obskurností... |
|
Ve dvacetileté historii Edge dostalo pouhých 15 her bájnou desítku. Pod titulkem najdete vždy celou recenzi. |
|
Hudba inspirovaná hrami #1, Outrun Europa. Bude-li se líbit, mohu z toho udělat seriál, podobných projektů je řada... |
|
Na Verge otestovali handheld Nvidia Shield a přes jisté výhrady jim padl do oka. |
|
Hodnocení z nového Edge: Pikmin 3 8, Dota 2 9, Tales of Xillia 7, Deus Ex: The Fall 6, Deadpool 3, Dark 3, Rogue Legacy 8, Capsule 7,Layton Brothers: Mystery Room 7 a Mighty Switch Force! 2 6. |
|
Jaké jsou důvody mizerných prodejů Wii U? Trefná analýza US Gameru. |
|
Jak přežít na internetu? To vývojářům ve světle odchodu Phila Fishe radí Polygon. Spousta zajímavých názorů vývojářů. |
|
Guacamelee! vyjde po PS3/Vitě i na PC. A co víc, už za týden! Zdařilá metroidvania akční adventure, doporučuju. |
|
Nintendo prodalo během posledních 3 měsíců jen 160 tisíc Wii U, v Evropě a Austrálii dokonce pouhých 10 tisíc. To je překlep? |
|
Je to tady, přátelé! Hra pro Oculus Rift, kterou ovládáte penisem. |
|
Zajímavé téma Game Informeru o Blood Dragon, pozoruhodném nostalgickém datadisku pro Far Cry 3, který je fantastickou poctou 80. let. |
|
Když hráči kupují hru, která není hotová. Zajímavé téma Gamasutry citující zkušenosti Deana Halla, Notche a dalších. |
|
Úchvatný příběh jugoslávského DIY 8bitu Galaksija. Zaujala mě zmínka o tom, jak tehdy vysílali programy přes rádio - lidé si je nahrávali na kazeťák. |
|
Tvůrci Sword & Sworcery zveřejnili infografiku s prodejními čísly. Z 1,5m prodaných kusů se třetina prodala na iOS, 86% za plnou cenu. |
|
Hackeři dokázali upravit jisté modely aut tak, že se dají ovládat na dálku starým gamepadem. |
|
Arstechnica přinesla asi nejlepší článek o 30. narozeninách NESu, jedné z nejdůležitějších konzolí herní historie. |
|
Jak se vám Valve dostává pod kůži svými slevovými akcemi? Zdaleka nejen cenami! Zajímavá lekce z psychologie... |
|
Článek Wired o 23letém hráči, kterého hraní her živí. Let's Play fenomén poutavě představený na konkrétním příkladu. |
|
App Store slaví 5 let a řada špičkových her je zdarma. Sworcery, Where's My Water, Infinity Blade II, Tiny Wings... |
|
11-X, WEP, CyberPlayGround, Odyssey of the Mind a další podivná jména měla konzole od Microsoftu, kterou znme jako Xbox. |
|
"5 věcí, které jsem se naučil za 9 let v PC Gameru", sepsal Tom Francis. Inspirace nejen pro herní publicisty či blogery. |
|
Skvělé nedělní čtení o vzniku herní scény v Keňi. Jako bonus nádherné ilustrace. |
|
Kde jsou a co dnes dělají filmaři i hrdinové dokumentu Indie Game The Movie, píše Game Informer. Filmaři chystají speciální edici filmu s 250 minutami bonusového obsahu. Chystají také další projekty týkající se videoher. |
|
Jak skutečná věda ovlivňuje hry jako BioShock Infinite, Last of Us nebo Deus Ex: Human Revolution? Čtěte téma Polygonu. |
|
Vybraná hodnocení z nového Edge: Company of Heroes 2 7, Plants vs Zombies 2 9, State of Decay 7, Gunpoint 8, Mario & Luigi DTB 7, Stickets 9, Marvel Heroes 4, The Swapper 7, Stickets 9, Scurvy Scallywags 7 a Kingdom Rush Frontiers 8. |
|
Vcelku trefný názor Edge na přesun Mattricka z MS do Zyngy. Fun fact: Mattrick spoludesignoval první díl Test Drive. |
|
Jak a proč fungují špinavé F2P triky. Tohle že je ta budoucnost videoher? Z toho se mi zvedá kufr... |