Archiv postřehů a aktualit:
|
Mají chytré hodinky budoucnost? A jaké jsou jejich přednosti a zejména slabiny z pohledu her? Čtěte sloupek TechCrunche. |
|
Vybraná hodnocení z nového Edge: Ultra Street Fighter IV 9, Murdered: Soul Suspect 4, Wildstar 8, Grid: Autosport 9, Blade Symphony 8, Among The Sleep 7 a Sniper Elite 3 5. |
|
Proč bychom měli hrát hry s přáteli a ne s cizími lidmi? Výborný článek Wired. |
|
"Tuhle hru nedoporučuju", napsal na Steam recenzi člověk, co v ní odehrál 603 hodin - kolekce podobných perel. |
|
Že nejslavnější YouTuber PewDiePie vydělává balík (konkrétně $4m ročně) už tak nějak víme, teď si přečtěte zajímavý osobní profil na Wall Street Journal. Třeba o jeho vlivu... |
|
Upřímné videoherní obaly - vtipná Facebook page. |
|
Je poučné, přečíst si zápis z valné hromady akcionářů Nintenda a zjistit, jací lidé si také kupují akcie herní firmy. Mezi dotazy nechybí: Proč nedostávají akcionáři hry zdarma? Nemůže být 3DS dvakrát větší? Proč už není tak často Iwata Asks? |
|
I když vás třeba basketbal nezajímá a NBA hru jste nikdy nehráli, tenhle článek je naprosto fascinující. Autor poslal do draftu hráče s nejnižšími možnými statistikami a sledoval postupný úpadek soutěže. Skvělý nápad, výborně napsané.. |
|
Vybraná hodnocení z Edge 268: Watch Dogs 8, Transistor 9, Wolfenstein 8, Super Time Force 8, Daylight 3 a Tomodachi Life 7. |
|
Po minimalistické "spojovačcce" Dots přichází na iOS singleplayerové pokračování TwoDots. Nadšeně doporučuju. |
|
V čem přesně jsou hry jako Candy Crush Saga, Farmville, Clash of Clans nebo Angry Birds tak návykové? |
|
Pokud jste přehlédli, vyšla iOS puzzle Perfect Paths od "našich" Hyperbolic Magnetism. Připomíná mi to skvělý Space Chem, očekávejte extrémní obtížnost. |
|
Na UI Watch Dogs pracovalo 25 lidí. Krátké shrnutí práce jednoho z nich, Alexanra Karpazise. |
|
Making of Match Day na Eurogameru - Jon Ritman vzpomíná na vývoj letos už 30 let staré fotbalové hry na ZX. |
|
Wired píše o chlapíkovi, který si přestavěl obývák do herny z 80. let. Stálo ho to přítelkyni, ale vypadá spokojeně. |
|
Jak by GTA V vypadalo na Commodore 64, tedy v rozlišení 320 x 200. To je nádhera... |
|
Zajímá vás, kolik vaše nová konzole spotřebuje energie? Možná vás to překvapí: "The average Xbox One gamer will spend up to $180 on energy costs over the lifetime of the console, compared with the $50 of the Xbox 360." Stojí za připomenutí, že ceny energie v ČR jsou výrazně vyšší. |
|
Čas na historky z natáčení! Kouzelný příběh hráče Dragon's Lair. A ještě vzpomínky herního novináře Adama Sesslera po 16letech. |
|
V dnešní mobilní době by Tetris nikdy nemohl vzniknout, tvrdí Rod Green ve sloupku na Polygonu. |
|
Absurdní přehled obsahu speciálních edicí Watch Dogs. |
|
Simon Parkin vzpomíná na stařičké MMO Meridian 59 z roku 1996 a hovořil s lidmi, kteří ho hrají i po těch letech. |
|
Známy jsou výsledky Ludum Dare 29 se zadáním "Pod povrchem". Přední místa doporučuji vyzkoušet, perla vedle perly! |
|
Podle propočtů VG247 se Mojang blíží hranici 50 milionů prodaných Minecraftů. A to se ještě chystají porty na next-gen a Vitu... |
|
Galloping Ghost, se 400 automaty největší americká herna, k nalezení poblíž Chicaga. |
|
Zásadní text z roku 1983: jak balit děvčata v hernách. Nastudujte před příští návštěvou Arcade hry! |
|
Velmi zajímavý článek Edge o oddělení Ubisoftu, o kterém jste nejspíš nikdy neslyšeli. Speciální "editorský" tým dohlíží na vývoj všech her. |
|
Guardian hezky o (nepochybně obrovském) vlivu HR Gigera na hry. |
|
Nová kniha Console Wars o 16bitové bitvě mezi Nintendem a Segou už je v prodeji, třeba na Amazonu. Více viz recenze Kotaku a úryvek o Nintendu. |
|
Na GiantBomb se zamýšlí nad érou Kinectu v kontextu jeho neslavného konce. |
|
Je květen a na Steamu už letos vyšlo víc her než vloni. Pro vývojáře to rozhodně není dobrá zpráva. |
|
Mario Kart 8 se povedl, místo recenzí (Polygon a IGN 9/10, EG 10/10) ale linkuji kritický článek Kohlera z Wired s konkrétními výhradami - hodně zajímavé čtení. |
|
Infografika o historii arkádových her včetně zajímavé éry dávno před nástupem elektroniky. |
|
Proč se hráči stále snaží překonat rekordní skóre 30 let starých her? Výborný článek Edge. |
|
Pocta Eurogameru lokálnímu multiplayeru. Nadšeně souhlasím, jen je občas problém sehnat dost správných lidí. |
|
Tim Schafer hraje Day of the Tentacle (40minutové video) a tahá přitom z rukávu jednu historku za druhou. |
|
Vybraná hodnocení z Edge 267: Trials Fusion 8, Mario Kart 9, Hearthstone 9, The Elder Scrolls Online 5, Child of Light 5, Mercenary Kings 5, Kinect Sports Rivals 5, Kirby Triple Deluxe 7 a Fract OSC 8. |
|
Deset nejhezčích herních procházek podle Guardianu. |
|
Jaké jsou oblíbené mobilní hry několika známých vývojářů, píše GamesBeat. Bleszinski mastí 2048, Braben Scrabble... |
|
Making of Hearthstone na Kotaku. I když jste hru třeba nehráli, čte se samo. |
|
Dynablaster Revenge je freeware remake vytvořený demoscénou. Proboha, proč se o tomhle skvostu nepíše víc? |
|
PC Gamer se investigativně podíval na zoubek podvodníkům, kteří prodávají hacky do Counter-Strike. |
|
Chystá se konečně re-release No One Lives Forever? Zatím je to nejisté, ale naděje tu je. |
|
Interceptor s koupí 3D Realms získal i bohatý archiv, který postupně zveřejní. Zatím pár obrázků a log z Duke Nukem 3D či Shadow Warrior, brzy dojde i na bety! |
|
K tomuhle se ještě vraťme. New Yorker o špičce indie ledovce, které se podařilo zbohatnout: . Opět skvělý Simon Parkin. |
|
Nevím, k čemu to komu bude, ale (údajný) seznam všech video her. Od 005 po Zzzz, je jich skoro 44 tisíc. Nějaké chybky a opomenutí tam evidentně jsou, ale je to úctyhodný počin, který stále bobtná. Nechybí ani 7 dní a 7 nocí. Nebo Belegost. |
|
Reportáž ze zázemí Xbox Live. |
|
Skutečný příběh vývoje BioShocku, skvělý článek Simona Parkina na Eurogameru. |
|
Bateriím v herních kartridžích začíná docházet šťáva. Co se s tím dá (kromě emulace) dělat? Píše Edge. |
|
Zajímavé je i srovnání revenue na jednoho hráče u velkých F2P MMO her. |
|
Podle studie společnosti Swrve pouze 2% hráčů utrácejí v mobilních hrách a 0.22% hráčů se postarají o 46% příjmů. |